| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 31 August 2004 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har erfaring med at anvende en skum musemåtte som fødder til eks. CD-spillen ? Metoden blev beskrevet i tråden om JJaz fødderne, men er der nogen der har prøvet om det virker ? Og i givet fald, hvilken type er bedst ?
Hvis det virker er det et billigt tweak....
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 31 August 2004 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med vores super DIY-mand miju ? han må da have prøvet det her....
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 31 August 2004 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Acer !
Jeg har hørt at man også kan bruge en lille cykel slange som man pumber op så den passer under cd´eren, eventuelt under små højttaler så man afkobler den fra standeren, er der nogen der har prøvet det ?
|
| Til top |
|
| |
obi jon kenobi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
|
| Sendt: 31 August 2004 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har prøvet det under ht - mange forskellige kombinationer. Det duer ikke rigtigt. Køb et par rigtige SD Feet og den musemåtte for så mange tæsk at du tror det er løgn.
Beklager - jeg synes også ideen var god, indtil jeg hørte den rigtige vare.
MVH Obi. __________________
|
| Til top |
|
| |
Basil Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 31 August 2004 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg kan kun være helt enig med obi jon kenobi. Det kan ikke betale sig at bruge krudt på. Der er jo også det, at hvis du køber 4 ens sæt fødder til apparater hos SD i sverige, så får du jo en ekstra fod med i hver pakke og dermed gratis 4x1=et ekstra sæt fødder i vægtklassen over de købtes 4 sæt.
Mvh Basil.
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 01 September 2004 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
8mm tykke musemåtter tævet til rondeler med en 25mm huggepibe og limet sammen 3-4 stk er et alternativ, meeen rigtigt godt er det ikke, desværre!!! Se side 5 af tråden "JJAZ-fødder"
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 01 September 2004 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet med musemåtterne under CD-afspilleren. De havde samme virkning som et sæt "rigtige" fødder jeg prøvede: nemlig ingen
Det eneste komponent, hvor jeg har kunnet høre forskel ved at lægge noget under, er ved pladespillere. En halvt oppustet slange gør underværker under en pladespiller. Det brugte jeg meget i mine unge dag, da jeg i en kort periode havde et mobilt diskotek. Slangen udlignede rystelser fra gyngende gulve og modvirkede akustisk tilbagekobling. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
outofsync Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
Jeg har prøvet med musemåtterne under CD-afspilleren. De havde samme virkning som et sæt "rigtige" fødder jeg prøvede: nemlig ingen  |
|
|
Se, dét er perfect sense
Nicholas __________________ Læst i forummet:
"Metallerne i kablerne er simpelt hen tappet for elektroner - der er kun atomkernerne tilbage når man køber et kabel"
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kunne det måske være, at også en CD-afspillers interne gætte- og tracking-kredsløb havde det lidt nemmere ved, at afspille "fejlfrit" ved høj volumen og dermed tiltagende akustisk tilbagekobling, når den stod på disse "fødder"!!! Hvad end de så var lavet af!!! Måske???
|
| Til top |
|
| |