Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 600
Sendt: 22 September 2004 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
jeg har købt sådan en dævl og den virker fint!
den kan styre "alle" mine enheder (sony tv, son dvd og sony forstærker)
Jeg har dog 1 spørgsmål/tjeneste/forespørgsel:
Min sony str-da 50es forstærker kan fint styres fra remoten undtagen 1 ting!! nemlig at slå over på dvd fra forstærker... dvs der alt hvor min lyd kommer fra!! ellers virker den perfekt med tuener og aux og tape osv...
det er dog ikke bare denne remote! jeg har også nad´s universal remote og det er også det eneste den ikke kan klare.. har både prøvet learn-funktion og koder! er der nogen der har en løsning på dette?? enten med koder eller en fjernbetjening som kan bruges til "at lære" uni-fjernen med... den kan den originale nemli overhovedet ikke
håber i kan hjælpe... forresten så er koden "740" meget tæt på at virke som beskrevet hvis det er en ledetråd
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 253
Sendt: 24 September 2004 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
Prøv da at kontakte såvel Sony som NAD og beskriv dit problem for dem
Der kan allerhøjest ske det at de siger de ikke kan hjælpe dig...
Fik tilsendt en manual på en GAMMEL Triax parabolreciever i papirudgave(uden beregning) ved at kontakte Triax - bare for lige at vise det sommetider kan svare sig at spørge producenterne
Kanon service iøvrigt
__________________ Bag enhver virkelig entuiast står en godmodig kvinde med rullende øjne
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum