| Sendt: 10 December 2004 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elektrolytkondensatorerne ligner nogle, jeg lige har set i en B&O radio, men derfor kan kvaliteten godt være god. Jeg kender dem desværre ikke. Heller ikke de andre kondensatorer og modstande der er brugt.
Herfra ser det lidt broget ud: Er det dét værd at forsøge? Vil du ødelægge mere end at forbedre? "Who knows" . . . Jeg personligt ville studere elektronikken nærmere, men nu har jeg også lidt check på den slags  , så hvis du ikke har, så bør du lade én ekspert se sagerne igennem og komme med en udmelding.
Men du bør i hvert fald være forberedt på, at der ikke er noget at gøre, da ML jo er velkendt for deres gode lyd. Så de har jo nok check på den slags  - også selvom systemet er 10-15 år gammelt.
Jo, der er kommet nyt, men så meget er der nu heller ikke sket. SVJV mest indenfor opamps, så du kunne jo eksperimentere i det små. Men her kan du komme på arbejde med loddekolben, da der kan være forskel på benkonfigurationen . . . og den maksimale forsyningsspænding . . . __________________ MVH, Bo
Hørt på P3: "Kan du ikke forstå konsekvensen af at trykke enter?"
|