Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
Sendt: 02 Juni 2005 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
Har bestilt en 42" Plasma Panasonic PV500, og skal have den forbundet med min Denon DVD2900, hvilket kabel skal jeg bruge for at få bedst muligt billed?
Det skal være 3 meter langt, og skal matche mit setup, uden at være overkill.
Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
Sendt: 09 Juni 2005 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
DonJensen skrev:
Har bestilt en 42" Plasma Panasonic PV500, og skal have den forbundet med min Denon DVD2900, hvilket kabel skal jeg bruge for at få bedst muligt billed?
Det skal være 3 meter langt, og skal matche mit setup, uden at være overkill.
Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 228
Sendt: 09 Juni 2005 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
Enig, et godt Component kabel ville være at foretrække, da Denon 2900 desvære ikke har HDMI som TV'et. Alternativt et godt Scart kabel, hvis Component indgangen skal bruges til noget andet.
Alternativt kan du lave den frække, men lidt dyrere løsning; få modifiseret din DVD2900 med en SDI udgang, køb en DVDO iScan HD (videoprocessor) og forbind iScan HD med din plasma via DVI/HDMI, så kører du digitalt hele vejen, al billedebehandling sker i iScan HD, som ikke er lavet til andet, og du får et billede, jeg gerne vil komme og savle over
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
Sendt: 09 Juni 2005 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
Det lyder godt nok avanceret, jeg tror jeg holder mig til den første løsning.
Jeg snakkede med dem i hifiklubben, og han mente ikke at der var noget at hente ved at købe en 2910 selvom den jo har HDMI. Han sagde at det slet ikke var pengene værd, da 2900´eren har sådan et flot billed.......og det lyder jo meget godt, men er der nogen steder hvor der er lavet test´s imellem de 2?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum