Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 20:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Fjernbetjening til classe cp-50 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tchav
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 12 August 2005 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Jeg har en classe cp-50 forforstærker hvor fjerntebjeningen er blevet væk. Har fået nogle hex koder fra classe som skal bruges til en multifjernbetjening og har fået 3 andre fil typer (rti, cml, rtb). Hvad hedder den funktion, en fjernbetjening skal kunne for at løse mit problem? Vil denne evt kunne klare det uden at købe kablet? http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/tilbehoer/fjernbetje ning/detail/SUNWAVE_SRC3000_fjernbetjening.htm?id=4965

Vil gerne slippe så billigt som muligt.

Mvh Theis

tchav
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2005 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Slet ikke nogle der har et godt bud?

tchav
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 August 2005 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Kan det virkelig passe at der ikke er nogle der ved noget om det her? Evt nogle der har forslag til andre steder jeg kan stille mit spørgsmål?

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 26 August 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

du har vel prøvet at maile/ringe hifiklubben? de må da vide det.. alternativt prøv spørgsmålet på et af de svenske forums www.euphonia-audioforum.se eller www.hififorum.nu .. måske der er nogen derinde der ved mere.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 26 August 2005 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

kan du ikke låne en classe remote,hvor din multifjernbetjening så lærer koderne?mener jeg har hørt kan lade sig gøre ved så ikke om du kan låne en classe remote et sted,måske hifiklubbens nye classe remote kan bruges til det gamle,så du kan låne koderne derfra ?prøv evt euphonia.se en svensk side ala' hifi4all.har du en classe' cd?min classe cd remote virker til min classe' amp

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

tchav
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 August 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

du har vel prøvet at maile/ringe hifiklubben? de må da vide det.. alternativt prøv spørgsmålet på et af de svenske forums www.euphonia-audioforum.se eller www.hififorum.nu .. måske der er nogen derinde der ved mere.

Var inde i hifiklubben. Der vidste de ikke hvad jeg skulle gøre. Kender ikke lige de 2 forums, hvad for en bør jeg prøve og skal jeg skrive på engelsk på dem eller hva?

tchav
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 August 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:

kan du ikke låne en classe remote,hvor din multifjernbetjening så lærer koderne?mener jeg har hørt kan lade sig gøre ved så ikke om du kan låne en classe remote et sted,måske hifiklubbens nye classe remote kan bruges til det gamle,så du kan låne koderne derfra ?prøv evt euphonia.se en svensk side ala' hifi4all.har du en classe' cd?min classe cd remote virker til min classe' amp

Har ikke en classe cd. Har samme tanke med fjernbetjening men ved ikke lige hvor jeg skal få fat i en fjernbetjening til en cp-50. Af hvad jeg kan se på HEX koderne er de ikke ens på de nye og gamle!

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 26 August 2005 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

tchav skrev:
witzel skrev:

Var inde i hifiklubben. Der vidste de ikke hvad jeg skulle gøre. Kender ikke lige de 2 forums, hvad for en bør jeg prøve og skal jeg skrive på engelsk på dem eller hva?

hvis du forstår lidt svensk/norsk, så bare skriv på dansk derinde.. hififorum.nu er klart den største af de to.. men euphonia er også et besøg værd..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 26 August 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

tchav skrev:
music 4 all skrev:

Har ikke en classe cd. Har samme tanke med fjernbetjening men ved ikke lige hvor jeg skal få fat i en fjernbetjening til en cp-50. Af hvad jeg kan se på HEX koderne er de ikke ens på de nye og gamle!

Hvor på øen bor du min ven.

har en original remote til cp-50 hvis du kommer forbi med din.

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 26 August 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

har lige chekket , remoten til cp-50 virker på den nye cp-65 så det burde være de samme koder

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes