Forfatter |
|
tchav Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
|
Sendt: 12 August 2005 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

|
Sendt: 13 August 2005 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slet ikke nogle der har et godt bud? __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

|
Sendt: 26 August 2005 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan det virkelig passe at der ikke er nogle der ved noget om det her? Evt nogle der har forslag til andre steder jeg kan stille mit spørgsmål? __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 26 August 2005 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
du har vel prøvet at maile/ringe hifiklubben? de må da vide det.. alternativt prøv spørgsmålet på et af de svenske forums www.euphonia-audioforum.se eller www.hififorum.nu .. måske der er nogen derinde der ved mere.
|
Til top |
|
|
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
Sendt: 26 August 2005 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan du ikke låne en classe remote,hvor din multifjernbetjening så lærer koderne?mener jeg har hørt kan lade sig gøre ved så ikke om du kan låne en classe remote et sted,måske hifiklubbens nye classe remote kan bruges til det gamle,så du kan låne koderne derfra ?prøv evt euphonia.se en svensk side ala' hifi4all.har du en classe' cd?min classe cd remote virker til min classe' amp
|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

|
Sendt: 26 August 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
du har vel prøvet at maile/ringe hifiklubben? de må da vide det.. alternativt prøv spørgsmålet på et af de svenske forums www.euphonia-audioforum.se eller www.hififorum.nu .. måske der er nogen derinde der ved mere.
|
|
|
Var inde i hifiklubben. Der vidste de ikke hvad jeg skulle gøre. Kender ikke lige de 2 forums, hvad for en bør jeg prøve og skal jeg skrive på engelsk på dem eller hva? __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
tchav Forum Bruger

|
Sendt: 26 August 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
kan du ikke låne en classe remote,hvor din multifjernbetjening så lærer koderne?mener jeg har hørt kan lade sig gøre ved så ikke om du kan låne en classe remote et sted,måske hifiklubbens nye classe remote kan bruges til det gamle,så du kan låne koderne derfra ?prøv evt euphonia.se en svensk side ala' hifi4all.har du en classe' cd?min classe cd remote virker til min classe' amp
|
|
|
Har ikke en classe cd. Har samme tanke med fjernbetjening men ved ikke lige hvor jeg skal få fat i en fjernbetjening til en cp-50. Af hvad jeg kan se på HEX koderne er de ikke ens på de nye og gamle! __________________ Mit anlæg
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 26 August 2005 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
tchav skrev:
witzel skrev:
|
|
|
Var inde i hifiklubben. Der vidste de ikke hvad jeg skulle gøre. Kender ikke lige de 2 forums, hvad for en bør jeg prøve og skal jeg skrive på engelsk på dem eller hva?
|
|
|
hvis du forstår lidt svensk/norsk, så bare skriv på dansk derinde.. hififorum.nu er klart den største af de to.. men euphonia er også et besøg værd..
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 26 August 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
tchav skrev:
music 4 all skrev:
|
|
|
Har ikke en classe cd. Har samme tanke med fjernbetjening men ved ikke lige hvor jeg skal få fat i en fjernbetjening til en cp-50. Af hvad jeg kan se på HEX koderne er de ikke ens på de nye og gamle!
|
|
|
Hvor på øen bor du min ven.
har en original remote til cp-50 hvis du kommer forbi med din. __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 26 August 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
har lige chekket , remoten til cp-50 virker på den nye cp-65 så det burde være de samme koder
__________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|