Bruger siden: 21 August 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 99
Sendt: 20 September 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
Hej!
Jeg får snart min lcd skærm og har i forvejen tdc-selector box som er koblet i lang tid sammen med min 29 tommer sony-wega.Nu har jeg tænkt mig at skaffe noget ordentligt billede kabler, da jeg vil på ingen tidspunkt gå på kompromis med hensyn til billed kvalitet.Lcd-en har 2x scart, komponent, S-video, antennesignal.Her kommer mine bud på kabler!
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 20 September 2005 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
Soundfreak34 skrev:
Hej!
Jeg får snart min lcd skærm og har i forvejen tdc-selector box som er koblet i lang tid sammen med min 29 tommer sony-wega.Nu har jeg tænkt mig at skaffe noget ordentligt billede kabler, da jeg vil på ingen tidspunkt gå på kompromis med hensyn til billed kvalitet.Lcd-en har 2x scart, komponent, S-video, antennesignal.Her kommer mine bud på kabler!
Bruger siden: 21 August 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 99
Sendt: 20 September 2005 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
Jeg har glemt at sige, har også sony (DVP-S7700) dvd afspiller med 2x scart, component video out og S-video.Ved ikke hvilken kabel vil det være bedst for lcd-en sammen med dvd-en?
Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
Sendt: 20 September 2005 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
Soundfreak34 skrev:
Jeg har glemt at sige, har også sony (DVP-S7700) dvd afspiller med 2x scart, component video out og S-video.Ved ikke hvilken kabel vil det være bedst for lcd-en sammen med dvd-en?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum