Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2025 | 06:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Alternativer til Audiomagic? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 27 December 2005 kl. 18:32 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg søger nyt hifi møbel til mit tv, forstærker, cd afspiller og dvd. Jeg vil helst have, at enhederne kan stå ved siden af hinanden, og ikke oven på hinanden.

Jeg har kigget lidt på Audiomagic's Xenta Twin i sort, som jeg kan få for 3500 m. spikes....Men er der andre alternativer i prisklassen 1000-3500 max.? Jeg synes ikke der findes andet end Audiomagic herhjemme??
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E

Bajads
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2005
Sendt: 27 December 2005 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har da lige fundet noget som måske kunne gå an, men det vil jeg lade være op til dig at vurdere.

http://www.omnimount.com/product.asp?p=115

http://www.omnimount.com/product.asp?p=64

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 December 2005 kl. 07:29 | IP-adresse registreret  

Bajads skrev:

Hejsa

Jeg har da lige fundet noget som måske kunne gå an, men det vil jeg lade være op til dig at vurdere.

http://www.omnimount.com/product.asp?p=115

http://www.omnimount.com/product.asp?p=64

Tak for forslaget. Men det forhandles ikke i DK.

Andre bud folkens???

Bajads
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 December 2005 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Ikke helt rigtigt

Impotøren i Danmark er Selek som ligger i Aalborg, hvis man ønsker at købe online kan man henvende sig til www.klik1stik.dk desværre har de ikke produkterne på deres side, men de har et tæt samarbejde med selek, og kan derfor skaffe alt det de har i sortiment. Så send dem en mail og se hvad der sker.

Det eneste jeg punkt jeg ikke har overholdt er prisen, nogle af produkterne er vist lidt dyre.

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 December 2005 kl. 07:55 | IP-adresse registreret  

Bajads skrev:

Ikke helt rigtigt

Impotøren i Danmark er Selek som ligger i Aalborg, hvis man ønsker at købe online kan man henvende sig til www.klik1stik.dk desværre har de ikke produkterne på deres side, men de har et tæt samarbejde med selek, og kan derfor skaffe alt det de har i sortiment. Så send dem en mail og se hvad der sker.

Det eneste jeg punkt jeg ikke har overholdt er prisen, nogle af produkterne er vist lidt dyre.

Mange tak for hjælpen Bajads! Som du selv skriver, så er produkterne temmelig dyre, og de overskrider også mit budget ...J

Jeg har dog fået et nyt tilbud på Audiomagic's Xenta-3 TV til 2k. Jeg tror det bliver den. Eneste ulempe er, at mit udstyr ikke kan stå ved siden af hinanden...Twin modellen kunne være en problemløser, men det er ALT for stort (og 1500kr dyrere).

Kender du til Aavik, og ved du hvor de forhandles??

Bajads
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 December 2005 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Nej jeg kender ikke Aavik så jeg ved ej heller hvor de forhandles, men prøv at send dem en mail. Produkterne se da fine ud. (har lige været inde og kigge)

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 December 2005 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

Bajads skrev:

Hej igen

Nej jeg kender ikke Aavik så jeg ved ej heller hvor de forhandles, men prøv at send dem en mail. Produkterne se da fine ud. (har lige været inde og kigge)

Hej Bajads.

Jeg har lige bestilt en Audio Magic Xenta-3 TV. Fik den tilbudt til 2200 m. spikes og rundeller, så jeg slog til med det samme. Eneste ulempe er, at forstærkeren og cd'en må stå ovenpå hinanden, og ikke ved siden af hinanden som planlagt.  TWIN modellen er simpelthen alt for stort.

buch73
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Hej.

Nu har du jo godt nok købt hvad du skulle, men til en anden gang eller til oplysning til andre,  så kan Aavik fås her!   http://www.aavik.dk  

Min opfattelse er at det er meget god kvalitet og noget billigere end meget andet.
Til top Vis buch73's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af buch73

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2006 kl. 07:39 | IP-adresse registreret  

buch73 skrev:
Hej.

Nu har du jo godt nok købt hvad du skulle, men til en anden gang eller til oplysning til andre,  så kan Aavik fås her!   http://www.aavik.dk  

Min opfattelse er at det er meget god kvalitet og noget billigere end meget andet.

Hej Buch.

Jeg kender skam godt siden, og har tjekket den for forhandlerliste. Det er jo bare producentens hjemmeside ikke andet. Jeg har desuden hørt, at de er gået fallit. Alle de forretninger jeg har besøgt, fører ikke længere Aavik i deres sortiment.

Deres produkter er i god kvalitet, men billigere? I forhold til hvad? Det koster jo det samme (hvis ikke mere) som Audiomagic's produkter, der er direkte konkurrent til Aavik.

Endvidere så er alt købt og betalt. Der står en Xenta-3 TV hjemme hos mig, og den er jeg tilfreds med.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes