Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 13:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Hvilke signalkabler, med god pris/ydelse? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kUmSE
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 Februar 2006 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

Hejsa allesammen

Jeg synes godt nok det er noget af en jungle med signalkabler. Efter hva jeg kan læse mig til det, så er folks generelle opfattelse at sølvkabler hælder mest til det lyse, og omvendt med kobber.

Ud fra det perspektiv er jeg ude efter signalkabler med kanon pris/ydelses forhold.

Kom med nogle ideer. Jeg har overvejet at samle selv, og så købe Van Den Hul D102 fra www.hificable.dk og montere WBT lignende stik.

Hvad kan man ellers finde af uterminerede signalkabler, der måske for lidt mere giver virkelig knald for pengene ? ;)

Mvh Thomas

Til top Vis kUmSE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kUmSE

MadMik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Sidder selv i samme situation - det kan hurtigt blive dyrt og man vil jo gerne have noget ordenligt!

Kig på www.dienadel.de - de har en del metervarer og stik af god kvalitet - Eichmann, Nextgen og Furutech. Og de sender til DK!

Ellers kan du under Køb/Salg/Bytte finde Gryphon Guideline MkII som termineres af en fyr i Århus - han bruger kun kvalitetsstik(hvilket har betydning) - Eichmann silverbullets og WBT (Topline) og lader til at vide hvad han laver - meget fair priser hvis du vil have sølvkabel. Ellers skulle VDH Integration Hybrid være et hit! - men har ikke selv lyttet til det! - men hvis du vil holde dig under de 1000,- skulle D102MkII være et godt valg. 

Jeg er selv i den fase hvor valgene skal træffes så jeg har ingen endegyldige svar - men du kan prøve mine forslag!

Til top Vis MadMik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MadMik

kUmSE
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Tak. Jeg kigger nærmere på det.

Det kunne være rart at høre fra folk der havde testet kabler mod hinanden, der kunne dele sine oplevelser med de forskellige.

Mvh Thomas

Til top Vis kUmSE's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kUmSE

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes