Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 22:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Tweak av Dynabel Euforia (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Toffen Gunnufse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2006
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Hei!

Etter 5 år i steroeksil har jeg nå oppgradert stereoanlegget. Anlegget består av Dynabel Euforia (hatt dem i 6 år nå), Burmester 051 integrert forsterker og T+A 1240R cd spiller , Revox B77MkII reel to reel,  mm.

Anlegget brukes i et 160 år gammelt hus, og lyttterommet er deretter. Rommet er kun på 15 kvaderatmeter, tregulv, men med skråtak.

Høyttalerne gir full effekt ned til 35 hz, og jeg har derfor eksperiment med diverse spikes. Jeg har prøvd ut Nordost Pulsar Points og Soudcare Superspikes. Begge strammer opp bassen, men resonansen flytter seg opp i mellomtonen som får en hardhet over seg.

Jeg har blitt anbefalt å bruke Vibrapod under høyttalerne som veier hele 70 kilo hver. Jeg har også blitt anbefalt å teste BCD Cones sammen med Vibrapod.

Har dere noen tips å komme med?

Takk for help.

MVH, Toffen Gunnufsen, Norge 

Til top Vis Toffen Gunnufse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toffen Gunnufse

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes