|
Hejsa alle Hejsa
Jeg håber I kan hjælpe mig med et par spørgsmål.
Jeg søger en strømskinne med 5 udtag. Den skal ikke være alt for dyr, da jeg er lidt af den mening, at ledningerne fra kraftværket og til min stikkontakt heller ikke er af den vildeste kvali  Tja, hvis du ikke tror det har nogen virkning, så er den billigste fra Harald Nyborg vel ok? Ellers har fx Jumon nogle ok skinner..
Og tilspilning af kabler er heller ikke noget jeg tror på. Men af en ok kvalitet alligevel. Vi det sige, at du så heller ikke tror på tilspilning af netskinner? Sjover!..
Så mangler jeg et signalkabel der er neutral/ over i det mørke. Heller ikke det dyreste der findes, men stadigvæk en god kvalitet.¨Jeg bruger DLS Ultimate silver plated nu, og synes lyden er en anelse lys i det. http://www.dls.se/english/homeaudio/tbh.htm Nogen der kender det kabel ? Jeg kender ikke pågældende kabel, men hvad med noget VdH (se tråden om disse)..
Hvilke cd´er er gode til reference lytning ? Godt indspillede. Det må gerne være spænde over et bredt spektre af genrer. Jennifer Warnes "The hunter", Linn demo-cd fra øhhh 2004 (men den fåes vist ikke i alm handel) osv osv... der er adskillige tråde om ref musik - søg og du skal finde 
Det var vidst alt jeg kunne komme i tanke om for denne gang. 
Mvh Mike
|