| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have købt to par balancerede Black Magic Relevation signal kabler, er jeg på kig efter nye biamp/biwire ht-kabler, der skal erstatte mine nuværende TMC biwire kabler. Der må være en del herinde, der er gået videre efter at have afprøvet disse kabler, men hvad? Jeg har kig på VdH CS-122 Hybrid og Ultra Speaker Cables fra USA i den billigere ende og jeg har fået tilbudt Audioquest Gibraltar biwire kabler, men det er en anelse for korte. Men kan I forslå andre alternativer, da jeg har ingen mulighed for at låne kablerne med hjem (bor i Nuuk). Jeg har Opera Audio Droplet 5.0 CD, Primare Pre30 kontrol, et par Beast 1000w monoblokke til bunden og et stk. 1000w Beast stereo til toppen. Dertil skal siges at når jeg "kun" bruger monoblokkene med Relevations kabler lyder det mere sammenhængende, men jeg synes at der mangler det punch når jeg biamper, nok fordi at jeg bruger TMC yellow og Harmonic Technologie Precision Link ubalanceret. Nogle vil nok foreslå Black Magic ht kabler, men jeg synes det vil være for dyrt, men hvad synes I? Altså gode biamp/biwirer kabler til fornuftige priser til mine Infinity Kappa 80 og nok snart Proac Studio 140 ht-er.
|