| Sendt: 02 Juli 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har en DAP-Audio P-900 forstærker, Numark Cdm100 mixer, MP3 og PS2 tilsluttet til anlægget her hjemme og når jeg kun har forstærkeren tænt (står altid sktuet helt op) er der fuldstendigt stille uden nogen form for støj, tænder jeg så mixeren kommer der en 50 hz brommen frem selv om MP3 og PS2 er slukket også selv om de ikke er tilsluttet så er brommen der stadig. hvis jeg så skruger lidt op uden at sætte noget til så kommer der en susen eller støj på højtalerne så hvad kan det være? alt er forbundet gennem jord man det er detsvære en fake jord så det sidste stik ind i stikkontakten er uden jord da det er et gammelt hus.
Og på min Numark mixer er der både XLR udgang og Phono udgang på og i forstærkeren er der Jack og XLR indgang, hvis jeg bruger et XLR-XLR kaben brommer det endnu mere men hvis jeg bruger et Phono-XLR kabel er der kun den svage brommen som beskrevet oven for.
Hvad kan det være? __________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
|