Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 22:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Audio Magic Xenta 3 ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 11 August 2006 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

Mangler lidt input, til hvad der findes på markedet af racks, i stil med Audio Magic Xenta 3... Synes Audio Magic er lige en tand for dyr, men de 3 dobbelt hylder ville opfylde alle mine behov til et rack, men der må jo helt sikkert findes noget lignende derude?

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

Henrik N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 11 August 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Hej

Havde du skrevet for godt 1½ måned siden, ville jeg kunne have fortalt dig at Tapeconection i Århus solgte lige netop Audio Magic Xenta 3 til 999kr. Dog som demo model!

Jeg kører selv med Audio Magic Penta 30, og jeg vil sige du får 100% hvad du betaler for!

Men ellers kan du jo lave et selv? Tænker på bordplader, står rør osv, så kan du selv bestemme "look" og størrelse, det er nok det billigste...

Til top Vis Henrik N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik N

micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Sendt: 11 August 2006 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Tror det vil være det bedste for menneskeligheden, hvis jeg bare overlod snedkeriet til andre  Men det var sku da ærgeligt jeg ikke lige havde spottet det, for jeg kommer da af og til derinde

Henrik N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 11 August 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Hehe ja vi har jo ikke alle hænderne skruet ordenligt på  Nu arbejder jeg i silvan, så alt kan jo lade sig gøre...

Det er lidt synd du bor i Århus, for ellers kunne jeg lave det i god kvalitet lige som du vil have det... Men der er jo lidt langt...

Det er der fra jeg har mit Audio Magic Penta 30 bord... Jeg har desværre aldrig været i butikken...

Til top Vis Henrik N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik N

micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Sendt: 13 August 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Har været lidt rundt i div. møbel butikker osv. og synes egentlig ikke at der findes noget tilsvarende...  Lige indtil jeg tilfældigvis kiggede i Ikea kataloget (havde ellers kigget på deres hp) og finder deres Benno tv bord... Der er godtnok låger i det, men det kan vel ændres ;-) Evt. skulle det have en gang maling...

Nogle der kender modellen, og ved om det er noget der kan anbefales, eller om man bare skal holde sig fra det...?

Det er jo noget billigere, og var inde og føle lidt på audio magic, og kvaliteten var ikke specielt overbevisene, så det kan næsten ikke være værre...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes