Bruger siden: 25 Maj 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 158
Sendt: 20 August 2006 kl. 01:22 | IP-adresse registreret
Jeg har B&W DM309 serien og har tænkt mig at udskifte mine gamle kabler med nogle nye biwire. Spørgsmålet ville være, hvilken kabler ville være bedst egnet til mine front'er??? Skal bruge ca. 4m.
Bruger siden: 25 Maj 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 158
Sendt: 20 August 2006 kl. 01:47 | IP-adresse registreret
Har ikke tænkt mig nogle vild dyre kabler, men snarest nogle som kan betales fra timelønet hård tjente penge. Snakker om 100-150 kroner pr. meter. Kan sagtens finde nogle på nettet, men drejer sig mere om hvilken ville være bedst til mine ht'er?
Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 109
Sendt: 20 August 2006 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
Soundfreak35 skrev:
Har ikke tænkt mig nogle vild dyre kabler, men snarest nogle som kan betales fra timelønet hård tjente penge. Snakker om 100-150 kroner pr. meter. Kan sagtens finde nogle på nettet, men drejer sig mere om hvilken ville være bedst til mine ht'er?
Til den åris, synes jeg at
Supra Rondo Bi-Wire eller Supra PLY Bi-wire er fornuftige valg når man tager prisen med i betragtning.
Begge kan fåes hos AV-Connection.dk - hvor du har flere valgmuligheder, for om han skal terminere dem for dig, og om der skal monteres bananer/sko osv osv
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum