Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 14:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Nogen erfaringer med TMC HT kabler? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 28 Oktober 2006 kl. 06:58 | IP-adresse registreret  

Først havde jeg kigget på Tara Labs Helix 6 højttalerkabel, men den fåes mindst i 3 meter. Jeg har kun brug for 1½ meter til højre og venstre gulvhøjttalere, og 1 meter til centeren. Der er tale om B&W XT4 og B&W XTC. Har haft kigget efter TMC, da de kan fåes til 1 meter og opefter. Det bliver en meget billigere løsning, hvis jeg får dem i den passende længde.

TMC Gold Label Reference

Nogen der har erfaren med dette højttalerkabel? Det skal både bruges til musik og film, og alt sammen skal tilsluttes til THULE Sphere AV120 surroundforstærker. Skal selvfølgelig også have B&W XT2 til surround. Der regner jeg med at bruge Flatline kabler, da de skal gå ind under sofatæppet.

Tror I det vil være en god eller dårlig kombination? Jeg er lidt lost med, at man skal passe på, at lyden ikke bliver for lys, mørk og alle de udtryk I kommer med herinde, som ikke siger mig ret meget.

Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes