| Sendt: 13 December 2006 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har lige brug for lidt hjælp til noget jeg skal have fundet en løsning på. Jeg har stillet samme spørgsmål i min bio/gamer room opbygningstråd, men prøver lige her også i håb om at der sidder nogen med en super viden der kan hjælpe mig.
I forbindelse med at jeg er ved at lave en dedikeret rum til bioen, har jeg brug for at trække et VGA kabel fra min htcp i bio rummet til min lcd skærm i stuen, henover loftet. HTPC skal så styres med en WIFI fjernbetjening fra stuen.
Jeg kunne jo sagtens lave nogle giganthuller i loftet for at få trukket VGA kablet ned i stuen, men det er jeg (læs: konen) ikke int. i, og jeg ved at de skulle være møj besværligt at skille et VGA stik ad for at samle det igen.
Så jeg vil høre om der sidder nogle derude, der har en god ide/løsning på dette problem. Findes der et VGA kabel man kan samle selv, på den nemme måde altså?
Findes der noget trådløst overførsel af et VGA signal, hvor kvaliten er nogenlunde? (Ikke xbox 360 extender)
Eller noget helt andet?
På forhånd tak for hjælpen :)
Ps-. Lodning skal jeg ikke igang med, det vil aldrig gå godt :) __________________ Min microbio/gamer room (under opbygning)
|