Bruger siden: 16 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 369
Sendt: 22 December 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
Hej alle. Jeg har været henne og investere i nogle sennheiser hd 595, men syntes ikke helt de lever op til mine forventninger (eller er det bare mig der er kritisk) Men har så tænkt på at investere i hd 650 er der store forskeæd på disse to eller skal man købe nogle helt andre. Har x-can v.3 høretelefon forstærker. Håber nogle kan hjælpe.
Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
Sendt: 22 December 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
sennheiser skrev:
Hej alle. Jeg har været henne og investere i nogle sennheiser hd 595, men syntes ikke helt de lever op til mine forventninger (eller er det bare mig der er kritisk) Men har så tænkt på at investere i hd 650 er der store forskeæd på disse to eller skal man købe nogle helt andre. Har x-can v.3 høretelefon forstærker. Håber nogle kan hjælpe.
Hvad er du ikke tilfreds med?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
Sendt: 22 December 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
sennheiser skrev:
med lyden da
Øhm ja, men nu er "lyd" et vidt begreb. Så jeg spørger igen: Hvad er du ikke tilfreds med? Bassen? Mellemtonen? Diskanten? Kort sagt, hvad mangler du? Har du hørt andre hørebøffer, siden du kan udtale dig om HD595's mangler? Grunden til jeg sprøger, er at jeg selv har haft HD595, og jeg kan ikke nikke genkendende til din kritik.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Bruger siden: 29 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 466
Sendt: 23 December 2006 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
Jeg har aldrig haft 595'erne så jeg kan ikke gi' en sammenligning. Men jeg har 650'erne og de er fantastiske. De spiller overraskende dybt, og meget detalieret. De skulle lige hænge med P3 i 2 dage før de lukkede op, men derefter skete der ikke så meget med lyden.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum