| Sendt: 03 Januar 2007 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber at I kan hjælpe mig og gerne lidt hurtigt :)
Jeg har købt en Sony STR-DA1200ES forstærker, et komplet KEF3005KHT-surround system og et Samsung 40M71 tv :)
Nu skal alt dette sættes til hinanden så det kan komme til at spille mit hjerte varmt :)
Jeg har fundet frem de forskellige længder samt lidt forskellige kabler ..
2m BANDRIDGE PGV8921 kabel antennekabel (tv til vhsvideo - som forhåbentligt snart bliver til htpc) 10m+2m BANDRIDGE PGV8921 kabel antennekabel (antenne til vhsvideo - som forhåbentligt snart bliver til htpc)
2m ARGON 5101H HDMI kabel (fra tv til forstærker) 6m+6m QED Qontour MP-SW subwoofer kabel (fra forstærker til sub) 12,8m (forstærker til venstre bag ht) 10,3m (forstærker til højre bag ht) 2,5m (forstærker til venstre for ht) 2,5m (forstærker til højre for ht) 1,5m (forstærker til center ht)
Dog har jeg ikke fundet frem til hvilke slags ht kabler jeg skal have ... prisen SKAL ligge max. være 1600-1700 kr. for disse ht kabler ... tænkte på at købe et kabler der koster ca 50 kr. til samtlige ht .. f.eks. DALI Red Wave kabel men så hørte jeg at der muligvis var en bedre ide i at sætte nogen dyre kabler til de 3 front ht og så slacke lidt på pris på baght ... såt måske jeg skulle være DALI Silver Wave 2 kabel til fronten og QED Original kabel til bagenden ...
Jeg håber I kan komme med nogen gode råd inden jeg tager ind i Hifiklubben iaften så jeg ikke er HELT på bar bund og får smidt en masse salgsgas i hovedet :)
|