|
Jeg har siddet og læst en hel del indlæg på diverse fora omkring nedledninger og -skinner.
det er hel klart et område hvor meningerne er delte.
I øjeblikket bruger jeg Jorma JPC2.5 netledninger + LK netskinne + egen gruppe. Umiddelbart er jeg tilfreds, men kunne godt tænke mig at høre om der er basis for nogle forbedringer.
Netskinner
Flere indlæg går på, at de skal være skærmede og uden diverse filtre (fx. Supra).
Hvad kan anbefales.
Jeg har ikke god erfaring med skærmede kabler. Vil klart anbefale ikke skærmede kabler. Jeg ved at Malthe har god erfaring med sin netskinne, Tjek ham ud. Ellers vil jeg anbefale at lave et hjemmegjort stjernekoblet strømudtag. Mener at L.B. kan fremvise et eks. i hans tråd.
Netkabler
Har tidligere haft Supra LoRad, men valgte at udskifte dem med Jorma kablerne.
Vil et skift til NO Shiva give noget i forhold til Jorma kablerne ?
Er der alternativer til Jorma kablerne i prisklassen max kr. 3.000 pr. stk.
Hvis du er til udynamisk og "blød hat"-lyd er Jorma og Supra gode muligheder, men vil du fremad i stolen, vil et NO-shiva ubetinget være et godt løft i den dynamiske og åbne retning!
Strømrensere
Strømrensere er også et område hvor der er mange holdninger og meninger.
Har kig på ISOTEK Sigmas / Exactpower EP15A er det noget jeg skal gå efter ?
Hvad gør I selv og har I nogle forslag til nogle forbedringer?
Jeg vil mene at du bør optimere dine stik og kabler før du kaster dig over en Exact. En direkte fødeledning, et optimalt vægstik, et par stærke netkaber, og generelt gode stik, vil i den grad være givende... |