Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 26 Februar 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
hejsa, det har jeg. Anyway det jeg brugte var Argento silver mellem et PR/ PA 100 sæt + en thule cd 100, bagefter imellem en IA 100 og cd 100 og slutteligt mellem en CD 100 og en IA 250.
Hvis jeg ige skulle have Thule ville jeg ubetinget vælge et Argento Silver kabel.
Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
Sendt: 26 Februar 2007 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
Jeg har også haft en argento silver imellem både Thule IA100 samt en IA60B og en Spirit CD100 (balanceret). Det gik helt fint. Der er en del herinde som mener at Thule klinger lyst og det dermed er selvmord at bruge sølvkabler som åbenbart pr. definition klinger lyst. Jeg har ikke kunnet konstare en specielt lys klang, hverken hvad angår Thule eller sølvkabler. Så for min skyld, kan du bare gå igang.
Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
Sendt: 03 Marts 2007 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
Jo. Fra en DAC200 til det AI50. Det spiller fint. Køb dog et sæt XLR. Der er både Argento Silver og copper, og nogle gange det i DBA termineret med XLR....fra ca. 600 kr. pr. sæt. Om det er kobber eller sølv, det vil jeg ikke gå så meget op i. Begge kabler har en god gennemgang....sølvet er efter min mening mere udstrakt i lyden.
Mvh
__________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
Sendt: 03 Marts 2007 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
Jeg har godtnok ikke haft Thule, men kan kun medgive at de gamle Argentokabler lød godt.
Jeg har gennem de sidste par år skiftet alle komponenter i mit anlæg undtagen mine kabler der stadig er (vil forblive) Argento sølv
En lille fodnote er dog at man skal være opmærksom på indstråling fra 220V kabler da kablet er helt uskærmet... dette undgås dog let ved bare at tænke sig lidt om (holde dem adskilt)
Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
Sendt: 03 Marts 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
Alle gode sølvkabler lyder kanont med hul igennem - og uden nogen skinger top. Thule bør efter min mening med fordel kombineres med gode sølvkabler. Mit Thule setup kører jeg med sølv all the way...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum