| Forfatter |
|
Mofo68 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Gutter!!
Har i nogle gode ide'er evt links,så er jeg meget modtagelig  .
Helst ikke noget med hjemebyg,da jeg er for doven  og ikke er den helt store handyman. __________________
Venligst -=Mofo=-
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mofo68 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak,absolut flot.....jeg glemte at tilføje,at jeg er lidt mere til high Tech(glas og sådan ) og breden må helst ik overskride 50cm(vigtig detalje vil nogle nok påstå  ) __________________
Venligst -=Mofo=-
|
| Til top |
|
| |
Mofo68 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har købt et rack __________________
Venligst -=Mofo=-
|
| Til top |
|
| |
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad blev det så?  __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Hi-Fi_moeb el/hylde/VM_ACOUSTICS_S3_rack__Sort.htm.
har det samme med fire hylder det er temmeligt stærkt.
bemærk der er IKKE plads i ryggen til kabler da hyldernes ophæng fylder for meget.
Håber det var noget du kunne bruge :-)
__________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
Aksa Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1998
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også en VM Acoustics S3 rack, og har alle signalkabler løbende i "ryggen" på racken. Der er da fint plads! Det ene kabel er endda et kraftigt component kabel fra DVD-afspilleren til projektoren ......
Forstår ikke rigtigt kommentaren om, at der ikke er plads i rack'en - i beslagene til hylderne er der netop lavet en udskæring i midten for at give plads til kablerne, og det fungerer fint __________________ mvh
AKSA
"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
747DK skrev:
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Hi-Fi_moeb el/hylde/VM_ACOUSTICS_S3_rack__Sort.htm.
har det samme med fire hylder det er temmeligt stærkt. bemærk der er IKKE plads i ryggen til kabler da hyldernes ophæng fylder for meget. Håber det var noget du kunne bruge :-)
|
|
|
Det er også det som jeg benytter mig af. Egentlig er jeg godt tilfreds, synes det er dejligt med den "kabel skjuler". Det eneste jeg synes er noget skidt er, at de har lavet det i PAPIR... hvad tænker de dog på!
|
| Til top |
|
| |
Elkjær Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 190
|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
www.newhifi.dk
|
| Til top |
|
| |
Aksa Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Marts 2007 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
747DK skrev:
| http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Hi-Fi_moeb el/hylde/VM_ACOUSTICS_S3_rack__Sort.htm. har det samme med fire hylder det er temmeligt stærkt. bemærk der er IKKE plads i ryggen til kabler da hyldernes ophæng fylder for meget. Håber det var noget du kunne bruge :-) |
|
|
Det er også det som jeg benytter mig af. Egentlig er jeg godt tilfreds, synes det er dejligt med den "kabel skjuler". Det eneste jeg synes er noget skidt er, at de har lavet det i PAPIR... hvad tænker de dog på! |
|
|
På min (sølvfarvede) udgave er der ikke tale om papir, men om kraftig karton. Jeg synes, at det er ret smart, for det er ganske nemt at klippe til, og det ser da også fint nok ud. Men ellers står det da frit for at benytte nogle tynde blikplader malet i den rette farve (eller måske et andet materiale?). Papiret har dog den fordel, at det ikke "ringer" __________________ mvh
AKSA
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 02 Marts 2007 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aksa skrev:
Jeg har også en VM Acoustics S3 rack, og har alle signalkabler løbende i "ryggen" på racken. Der er da fint plads! Det ene kabel er endda et kraftigt component kabel fra DVD-afspilleren til projektoren ......
Forstår ikke rigtigt kommentaren om, at der ikke er plads i rack'en - i beslagene til hylderne er der netop lavet en udskæring i midten for at give plads til kablerne, og det fungerer fint  |
|
|
Jeg ved ikke om der er forskel på årgange for den udskæring du nævner har jeg kun lige kunne slæbe mit gamle htkabel 0.5 cm3 (plus isolering ) igennem med vold.. og der kunne umuligt være mere i den udskæring. så mangler jeg kun tuner cd /dvd/AV/tape/plov/
;-) for det hele skal jo op til min forstærker.
men racket har været lavet i mange år og det kan ske at udskæringen er større i de nye der er noget der tyder på det med de meldinger jeg har fået.
hos mig er det kun en revne på ca . 0.9 cm dyb og 3 bred langs ryggen. selve ryggen kunne sagtens indholde de meste. jeg vil hellere bruge en kabelbakke end at flettte uden om hylderne. __________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
Mofo68 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2007 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Hvad blev det så?  |
|
|
Ja.man har et standpunkt,men kun lige til man tar et nyt  ...Så det blev til denne"gulvstander"
VM ACOUSTICS VMS4 ...hvor man kan gemme div ledninger bagtil __________________
Venligst -=Mofo=-
|
| Til top |
|
| |
Aksa Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2007 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
747DK skrev:
Aksa skrev:
Forstår ikke rigtigt kommentaren om, at der ikke er plads i rack'en - i beslagene til hylderne er der netop lavet en udskæring i midten for at give plads til kablerne, og det fungerer fint  |
|
|
Jeg ved ikke om der er forskel på årgange for den udskæring du nævner har jeg kun lige kunne slæbe mit gamle htkabel 0.5 cm3 (plus isolering ) igennem med vold.. og der kunne umuligt være mere i den udskæring. så mangler jeg kun tuner cd /dvd/AV/tape/plov/
;-) for det hele skal jo op til min forstærker.
men racket har været lavet i mange år og det kan ske at udskæringen er større i de nye der er noget der tyder på det med de meldinger jeg har fået.
hos mig er det kun en revne på ca . 0.9 cm dyb og 3 bred langs ryggen. selve ryggen kunne sagtens indholde de meste. jeg vil hellere bruge en kabelbakke end at flettte uden om hylderne. |
|
|
Hmm - noget kunne tyde på, at der er ændret lidt på udskæringen. På min S3'er bredden 40 mm, og der er ca. 10 mm luft ... __________________ mvh
AKSA
|
| Til top |
|
| |
Aksa Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2007 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mofo68 skrev:
Batemandk skrev:
Hvad blev det så?  |
|
|
Ja.man har et standpunkt,men kun lige til man tar et nyt ...Så det blev til denne"gulvstander"
VM ACOUSTICS VMS4 ...hvor man kan gemme div ledninger bagtil  |
|
|
Mofo68 - det lyder da også fint. S3 og S4 benytter i øvrigt de samme hylder, så pladsen til kabler er den samme - medmindre man fører nogle kabler helt om bag på rack'en
Hvilken farve valgte du? __________________ mvh
AKSA
|
| Til top |
|
| |
Mofo68 Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Aksa.
jeg valgte det i grå......da mit Cambridge er sølv
PS...har dog ik modtaget det endnu __________________
Venligst -=Mofo=-
|
| Til top |
|
| |
Aksa Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mofo68 skrev:
Hej Aksa.
jeg valgte det i grå......da mit Cambridge er sølv
PS...har dog ik modtaget det endnu  |
|
|
Valgte også grå/sølv (eller hvad man nu skal kalde farven). Jeg hentede selv, så rack'en kom op samme dag
Faktisk købte jeg 2 stk. S3 racks, som så blev monteret oven over hinanden. I går supplerede jeg med en ekstra hylder, så der nu er i alt 7 hylder! Man har jo fået samlet sig lidt forskelligt udstyr
Den grå/sølvfarvede blev valgt, fordi den skulle passe til beslag m.m. på vores andre møbler. Heldigt, for jeg synes, at den sølvfarvede er pænest __________________ mvh
AKSA
|
| Til top |
|
| |