| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg har INGEN forstand på kabler overhovedet, hverken signal- eller højttalerkabler. Jeg har lige anskaffet mig et par B&W XT4, en Lyngdorf SDAi2175 og en Squeezebox og jeg synes at det virker lidt usselt at klampe mine gamle fona-phono kabler & det billigste tara labs imellem det. Jeg vil jo gerne have mest muligt ud af udstyret...
Spørgsmålet er, om jeg vil kunne få en hørbar lydforbedring.. det skal ikke tages som et decideret spørgsmål for jeg ved, at der er en del forskellige meninger om det Jeg må bare få fat i nogle kabler selv og så prøve at høre (!) forskellen.
Men derfor kan jeg jo godt spørge lidt ind til kablerne for at få et udgangspunkt for valget.
Jeg hører lidt af hvert, dvs. metal, rock, R&B, hip hop, vokal etc... men jeg kan godt lige en forholdsvist fast defineret bas (ikke nødvendigivs verdens dybeste), en klar mellemtone og en ikke alt for påtrængende diskant.
Jeg har fundet et Black Rhodium Rhytm signalkabel til SB -> Lyngdorf. Er der nogle af jer der kender det og i så fald lyder det som en god ide? Og hvis ikke, hvad er så alternativerne i den prisklasse (max dkk 6-700)?
Jeg leder ligeledes efter 2*3 m højttalerkabel og jeg er HELT blank her... forslag anyone?
Mvh Jonas __________________ Sonos :-)
Nyt på vej....
|