I stort virker den men jeg er ikke tilfreds med den då den ikke kan anpasses som jeg vil. Har man det behov (og det har jeg) skal man vælge nogen anden.
Setupen av den er lætanvænd men ikke så hurtig då det tar lang tid at ladde nye opsætninger til den.
Den har virket godt og har kun haft problemer med at den ikke altid får alt startet eller ræt ingan valgt då men vælger en aktivitet.
F eks så har jeg hovesagligen to aktiviteter "Watch TV" og "Listen to Music". Då man vælger Watch TV" så skal den starte TV, MediaPC, Receiver, sub woofer og eventuell lukke min Transporter samt vælge, Indgang AV5 på TV, "Watch TV" på MediaPC:en, vælge Home Theater Bypass på min stereoforstærker.
Då sker det ofte at den ikke klarer at vælge Home Theater Bypass på min stereoforstærker.
Hvis jeg istedet vælger "Listen to Music" så skal den stoppe TV, MediaPC, Reciever, starte Transporter samt vælge SACD-indgang på min stereoforstæerker. Då er det ofte problemer med at vælge SACD-indgangen.
De problemen kan sagtens vare med kun med min Musical Fidelity forstærker men nu er det en sån jeg har.
Den er ellers pæen og nem at bruge, ibland kan dog den vare langsam, f eks då man zapper mellem kanaler på "TV:en"
Så sammenfatningshvis kan man sige at den er god hvis man ikke har brug for mer specielle setuper, ændring av layout, etc.
Jeg skal kigge mer på den nye Pronto der virker kunne mere og også har tovejskommunikation via WiFi men den kostet også en hel del mer.