| Forfatter |
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej 
jeg har lige siden jeg har haft min pladespiller haft problemer med gen-resonanser og Gain-støj... nu ser det ud til at der er en løsning på problemet;
http://www.freefloat.net/
http://www.dynamic-distribution.net/freefloat.html

Er der nogen som har prøvet om det virker?... det kunne da være interessant, ikke? hvordan har i løst problemet med gen-resonanser og gain-støj? __________________
|
| Til top |
|
| |
nisted Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kun prøvet dem i proffesionelt øjemed, (dj'ing) og der giver de væsendligt bedre resultater end hvis pulten hænger i X-stativ...
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen dog.... Hvor smart   Og så kun £19.99. Der er mange der har forsøgt sig med cykelslanger og andre former for luftaffjedring... Jeg kan ikke se den store opfinderhøjde i dette produkt. Men der skal nok være nogen der meget snart vil fortælle at deres liv er blevet meget bedre efter de købte et par stykker af disse.... __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror nu ikke rigtigt på konceptet, hvordan forklarer man eksv. forsikringsselskabet, at pladespillen dryssede ned fra hylden....Den punkterede??????????? __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
Tror nu ikke rigtigt på konceptet, hvordan forklarer man eksv. forsikringsselskabet, at pladespillen dryssede ned fra hylden....Den punkterede???????????  |
|
|
jeg kan ikke rigtig se din pointe? hvorfor skulle den falde ned? det er der vel taget højde for med hensyn til materiale valg? hvorfor/hvordan skulle den punktere? selvom der er en nål på sådan en pladespiller, så tror jeg nu ikke at den gør underlaget noget  __________________
|
| Til top |
|
| |
The Sandman Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun give et godt råd som viker 100% det er en stor tung Granit plade! Det har hjulpet i mit gamle anlæg, hvilket gør at man kan spille højt uden det påvirker plov'en!  __________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Sandman skrev:
Jeg kan kun give et godt råd som viker 100% det er en stor tung Granit plade!
Det har hjulpet i mit gamle anlæg, hvilket gør at man kan spille højt uden det påvirker plov'en! 
|
|
|
nice! det må prøves! har du en sådan min. vægt som den skal veje? (dvs. taler vi 3 kg eller 25 kg?) __________________
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes bestemt den hvide dut lignede en svømmevinge ventil, og gik udfra at dyret gik på luft.
En simpel sanwich hylde af spånplade-masonit og krydsfiner virker fortrindeligt her.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
Synes bestemt den hvide dut lignede en svømmevinge ventil, og gik udfra at dyret gik på luft. En simpel sanwich hylde af spånplade-masonit og krydsfiner virker fortrindeligt her.
|
|
|
okay :) jo, der er skam luft i den.. jeg kan bare ikke se hvordan/hvorfor den skal kunne punktere? virker som en pænere løsning med en granit plade, må jeg tilstå... __________________
|
| Til top |
|
| |
The Sandman Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min tidligere pladspiller stod på en 400*300*40 den er pæn tung!! Den var målt ud efter pladspilleren og var så poleret på 4 flader, top og så 3 sider, se skrider den ikke mod det underlag den nu skal stå på og den bagerste er man jo kun når man roder med ormegården! Jeg har lige pt. kun 2 granit plader i Galaxy farve hvilket i mine øjne er pænest og kan være dyrt, men det er jo en smagssag  til mine HT'ere, de er blevet poleret på 5 sider og står så rå mod gulvet, hvilket gør de ikke flytter sig!
__________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Sandman:
okay 
men jeg har prøvet at stille den oven på min forstærker (holfi integra 8, tung sag) og jeg synes stadig at problemet er der? så det var at jeg tænkte om at måske ikke skal søge vægt, men blødhed... det er jo det som freefloat's design går ud på  __________________
|
| Til top |
|
| |
The Sandman Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg tror nu på at den skal stå klippe fast så at sige det skal nok hjælpe! Det har ihvertfald hjulpet mig utallige gange, men prøv at få købt dig en Granit plade og se om det hjælper dig!
__________________ Parasound HCA2200 MKII|P/LD-2000|M2Tech Young DSD|Apple Mac Mini|Apple TV|Panasonic VT55|Beogram 6500|Magnepan MG12|Harmonic Tech|Van Den Hul
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
har du nogen ide til hvor den købes? kan den lokale STARK gøre det? skal ht'erne også have en plade før det har den bedste effekt? hvad koster sådan en plade som du havde til den plov?(min behøves ganske vist ikke at blive pudset og alt det der) __________________
|
| Til top |
|
| |
The Sandman Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Om dine HT'ere behøver det ved jeg ikke helt men prøv først med den til din plov, hvis det ikek hjælper så kan du jo stille den ene HT'er på den og få lavet en mere i samme måle, men PAS på dine fødder, det er dine tåere det går ud over, har prøvet det!  Ja gå ned til en gut der forhandler gravstene eller laver bordplader i Granit, den vil nok koste omkring en plov vil jeg gætte på!
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Sandman skrev:
Om dine HT'ere behøver det ved jeg ikke helt men prøv først med den til din plov, hvis det ikek hjælper så kan du jo stille den ene HT'er på den og få lavet en mere i samme måle, men PAS på dine fødder, det er dine tåere det går ud over, har prøvet det! 
Ja gå ned til en gut der forhandler gravstene eller laver bordplader i Granit, den vil nok koste omkring en plov vil jeg gætte på! |
|
|
500 dask for en gang sten er nu rimelig mange penge synes jeg... især når man tænker på at "konkurrenten" (freefloat) koster under halvdelen... __________________
|
| Til top |
|
| |
The Sandman Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var kun et gæt på hvad den koster, det kan nok variere efter hvem man går til og får den lavet!
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Sandman skrev:
| Det var kun et gæt på hvad den koster, det kan nok variere efter hvem man går til og får den lavet! |
|
|
okay... men jeg har bare denne forstilling om at en gør-det-selv kæde som stark godt kunne finde på at ligge i den dyre ende af skalaen  __________________
|
| Til top |
|
| |
The Sandman Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men slå op i den gule i telefonbogen og kig lidt efter granit/bordplader/gravstene og ring og hør dem ad
|
| Til top |
|
| |