| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Regner med at modtage min nye plasma inden alt for længe, men det er første gang jeg får et sådan tænker jeg lidt på, hvad jeg kan "risikere" ang. indstillingerne af det. Jeg har forsøgt at læse lidt om kalibrering af sådan en fætter, men synes ikke jeg forstår hvad det er og hvad der menes... Hvordan gøres den slags, kan man selv det eller?
|
| Til top |
|
| |
Milca15 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan godt gøre det selv ved hjælp af bla. en kalibrerings CD. Men det er svært at sige hvor godt resultatet bliver, da det jo afhænger af dine evner som "kalibrator". Skal det være super så ring efter Otto, det gjorde jeg selv!
Good look
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
og ikke mindst om man kan koncentrere sig om det. Jeg tror nok jeg er verdens absolut dårligste person til at kalibrere
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milca15 skrev:
|
Du kan godt gøre det selv ved hjælp af bla. en kalibrerings CD. Men det er svært at sige hvor godt resultatet bliver, da det jo afhænger af dine evner som "kalibrator". Skal det være super så ring efter Otto, det gjorde jeg selv!
Good look
|
|
|
Super det prøver jeg, omend jeg kviger mig ved at at skulle give 2500 k r for det, som vist nok er den generelle officielle pris for dette, så vidt jeg har forstået 
|
| Til top |
|
| |
m@dsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 718
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Milca15 skrev:
|
Good look
|
|
|
Super det prøver jeg, omend jeg kviger mig ved at at skulle give 2500 k r for det, som vist nok er den generelle officielle pris for dette, så vidt jeg har forstået 
|
|
|
Hvis du melder dig på Recorder.dk kan du via et fælleskøb der køre lige nu få det gjort for 2000,- af Otto.
m@dsen __________________ Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden!
Sandheden er der ude, man skal bare lede!
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
m@dsen skrev:
rattanhuset skrev:
Milca15 skrev:
|
Good look
|
|
|
|
|
|
Hvis du melder dig på Recorder.dk kan du via et fælleskøb der køre lige nu få det gjort for 2000,- af Otto.
m@dsen
|
|
|
Super det finder jeg lige ud af, har ikke fået det hjem endnu og der går lige nogle få dage før det er hjemme hos forretningen. Men ser lige på det... mange tak i alle tilfælde
|
| Til top |
|
| |
m@dsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 718
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
m@dsen skrev:
rattanhuset skrev:
Milca15 skrev:
|
Good look
|
|
|
|
|
|
m@dsen
|
|
|
Super det finder jeg lige ud af, har ikke fået det hjem endnu og der går lige nogle få dage før det er hjemme hos forretningen. Men ser lige på det... mange tak i alle tilfælde
|
|
|
Rolig nu... du skal bare tilmelde inden d.31/7 for at være med, så der er tid nok.
m@dsen __________________ Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden!
Sandheden er der ude, man skal bare lede!
|
| Til top |
|
| |