| Sendt: 19 September 2007 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare i orden. Hvor langt skal du have kablet? Hvis du er omkring de 5 meter som du linker til, skal du overveje kablet - det er måske for billigt. Se evt. her på dit eget link (underside af dit link..): http://www.av-connection.dk/?PGr=501&ML3=74&ML4=167 Der beskrives hvilke længder der kan forventes hvilke signaler på. Jeg har selv haft problemer på 1.5 meter med 1080i, da jeg købte ekstern konverter-dims til montering i enden af kablet. Det gav simpelthen for dårligt signal til de høje HD-opløsninger (1080i/ 1080p). Så købte jeg et DVI-HDMI-termineret stik (i stil med dit link) og så var der ikke ballade. Pointen er, at jeg kunne se 720p og 572i (eller hvad tallene lige er.. du ved - den almindelige SD-opløsning i PAL). Det var Philips DVD:DVP5900 til Philips TV:37pf9830. De burde jo ellers nok kunne snakke sammen... men næææh   Derfor - skal du have 1080i på 5 meter - er det måske ikke nok med high-grade-kablet. Jeg ville nok bløde ekstra til et ClickTronic. (se ovenstående link igen) Regn ca. med at 720p. når dobbelt ud ifht. 1080-opløsningerne. Deror er 10m.med 720 lige i underkanten, da 1080i/p så mpske kun når "omkring" 5 meter.. og kablet er jo 5 meter.. så måske er det godt nok... måske ikke....  Pøj med køb etc.  mvh.Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|