| Forfatter |
|
Bjarke88 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 45
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej har lige kigget på testen af scartkabler her på siden. Har kigget lidt på testvinderen Tech+Link til 699,-, Er der nogen der har erfaring med dette kabel. Er der ligeledes andre scartkabler der kan anbefales.
|
| Til top |
|
| |
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej bjarke
Dem bruger jeg selv, har ca. 4 stk ibrug (1 m) MEN har lige købt et audioquest Xscart til ca 1200;- (1 m.) og det er da klart bedre, men man skal jo starte et sted og jeg er godt tilfreds.
Mvh HenJ
|
| Til top |
|
| |
HenJ Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen B.
der er jo 2 slags Tech+Link i testen og mine er Tech+Link 680089.
HenJ
|
| Til top |
|
| |
Bjarke88 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kabel jeg tænkte på at købe er Tech+link High end scart model TL-XS810, det er pt. på tilbud hos av-connection til kr. 599,- Samme kabel som fik 11 i testen.
|
| Til top |
|
| |
HenJ Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej B88
Ja kablet ser lækkert ud, og det er en positiv anmeddelse, men det kommer jo an på hvortil det skal sættes i, på mit tv (Thomson 32") er der 3 scart indgange som jeg syntes sidder lidt for tæt, så stikkene helst skal vende samme vej for der er plads til dem, 680089 stikker jo lige ud, og dit kabel buger (sikkert forkert formuleret ;-) men se testen så ved du hvad jeg mener, havede nemlig svært ved at sætte AudioQuest Xscart ved siden af de andre (men så må jeg jo købe nogle flere Xscart's fra AudioQuest )
Mvh HenJ
|
| Til top |
|
| |
Bjarke88 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror at jeg prøver at købe et XScart kabel hos av-connetion.dk, med hensyn til scartindgange på mit tv, så der 4 indgange, og de sidder oppefra og ned dvs. scart 1 sidder nederst og scart 4 øverst, og ikke ved siden af hinanden som de sikkert gør på dit thompson tv.
|
| Til top |
|
| |
HenJ Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej B
Æv, hvor er du heldig , og held og lykke med dit X.
HenJ
|
| Til top |
|
| |
JanM Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 777
|
| Sendt: 21 Januar 2004 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey ..
Har selv investeret i et Thomson 32.. Lidt træls at jeg ikke tænkte over det med scart indgangene på denne model, det er som om at de lidt tungere scart kabler sidder lidt 'løst', når der ikke er ordentlig plads.
Selv har jeg købt flere kabler fra Tech+link og syns selv de er ganske fremragende til prisen, bla et 10 meters coax digital til subben, mener det kostede ca 300..
JanM
|
| Til top |
|
| |