Bruger siden: 25 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 386
Sendt: 27 Januar 2008 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
hej ! ville lige høre ang fasen på anlæget dvs det med at vende stikket rigtigt i kontakten er der noget om snakken eller ? jeg har rodet med stikkene da jeg skulle skifte højtalerkabel og må sige det er som der er kommet mere hul igenem er det bare mig eller ? jeg har ikke prøvet at vende frem og tilbage men jeg må have vendt ... hmm
Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
Sendt: 27 Januar 2008 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
Man tager hvet enkelt apparat for sig uden at det er forbindelse mellem dem og forbinder et voltmeter på AC mellem apparatet og en tilfældig metalplade. Dernæst vender man netstikket til der er mindst muligt udslag.
Sendt: 27 Januar 2008 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
...hmmm ok ! jeg har købt en supra pen som hyler men det er sku svært at vudere om det fungere men jeg syntes lyden ændre sig når man vender stikket.. især mellemtonen .!
Sendt: 27 Januar 2008 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
ok.. det er måske der man kan høre det..? jeg syntes bassen er det samme men mellemtonen kan blive lidt mere rå.. når man skifter rundt og jeg syntes det er stikket til cd afspilleren der ændre mest..
Sendt: 27 Januar 2008 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
..jamen tak for hjæpen.. så er ørene ikke ved at gå til !! men det er sku sjovt det er lige før det har samme virkning som andre kabler til anlæg ( vil ikke starte en kabel diskution)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum