| Forfatter |
|
Svan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 01:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vienna BCG, Krell KAV400xi
Jeg har kigget på Van den Hul Clearwater også få lagt det dobbelt, kan godt selv terminere men tror jeg får en til det. Er det en god ide? Eller bør jeg overvejet andet i den nogenlunde priskategorie ?
Næste så søger jeg nogle fødder til mine ht'er helst ikke over 1.000 kr. for 4 stk. eller sådan noget (helst i 500 kr. hvis det kan lade sig gøre). Det jeg gerne ville have var at de var lidt mere trægulvs venlige end spikes. Men lyden kommer stadig i første række. Og hvis dem jeg søger koster mere må i gerne sige det så må jeg skrave lidt sammen 
pfh. tak 
|
| Til top |
|
| |
Svan Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glemte lige at skrive at HT kabler skal være 2x3m eller over.
|
| Til top |
|
| |
Svan Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke nogen der har nogle gode idéer ??
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg får umiddelbart det bedste resultat hvis jeg bruger gummi til afkobling under mine højttalere. Jeg har også trægulv. 
VdH Clearwater har jeg prøvet og jeg kunne huske jeg umiddelbart var ret imponeret over det, men i længden blev jeg sq træt af den underlige grumsede lyd det kabel også medfører. 
|
| Til top |
|
| |
Svan Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
|
Jeg får umiddelbart det bedste resultat hvis jeg bruger gummi til afkobling under mine højttalere. Jeg har også trægulv. 
VdH Clearwater har jeg prøvet og jeg kunne huske jeg umiddelbart var ret imponeret over det, men i længden blev jeg sq træt af den underlige grumsede lyd det kabel også medfører. 
|
|
|
Okay
Angående Clearwater, hvilket kable ville så være fornuftigt at anskaffe? Er lidt low on cash pt. men altid godt at have noget at glæde sig til 
Har kigget på en masse forskellige, men ligesom alt andet er det jo en jungle (en meget dejlig jugnle dog) 
|
| Til top |
|
| |
blackstef Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 77
|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger dæmpefødder, 8 stk ialt 250,-
Søg på sd feet og du finder ud af hvorfor!
Du kan købe dem hos f.eks KF scanaudio, København/Frederiksberg
Jeg har prøvet spikes, det fungerer ikke godt på trægulv, med dæmpefødder bliver bassen holdt i et jerngreb.
Vedrørende højttalerkabel:
Jeg bruger VDH cs-122 hybrid, eks fra hificable.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svan skrev:
Mastervol skrev:
|
|
|
|
Okay
Angående Clearwater, hvilket kable ville så være fornuftigt at anskaffe? Er lidt low on cash pt. men altid godt at have noget at glæde sig til 
Har kigget på en masse forskellige, men ligesom alt andet er det jo en jungle (en meget dejlig jugnle dog) 
|
|
|
Jeg kender et par stykker udover mig der er meget glad for det her kabel: Teflar 2 http://www.lcaudio.dk/index.php?page=319
Det er billigt, og indtil videre suverænt det bedste jeg har hørt på mit anlæg. Har prøvet en del forskellige op til 2500,- for 2x3 meter. Ligesom med mad, finder man de bedste oplevelser væk fra mylderet. 
|
| Til top |
|
| |
Svan Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Svan skrev:
Mastervol skrev:
|
|
|
|
Okay
|
|
|
Jeg kender et par stykker udover mig der er meget glad for det her kabel: Teflar 2 http://www.lcaudio.dk/index.php?page=319
Det er billigt, og indtil videre suverænt det bedste jeg har hørt på mit anlæg. Har prøvet en del forskellige op til 2500,- for 2x3 meter. Ligesom med mad, finder man de bedste oplevelser væk fra mylderet. 
|
|
|
Okay de ser finde ud og koster heller ikke så det ryster 
|
| Til top |
|
| |
Svan Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackstef skrev:
|
Jeg bruger dæmpefødder, 8 stk ialt 250,-
Søg på sd feet og du finder ud af hvorfor!
Du kan købe dem hos f.eks KF scanaudio, København/Frederiksberg
Jeg har prøvet spikes, det fungerer ikke godt på trægulv, med dæmpefødder bliver bassen holdt i et jerngreb.
Vedrørende højttalerkabel:
Jeg bruger VDH cs-122 hybrid, eks fra hificable.
|
|
|
Jeg kan ikke finde de fødder hos KF scanaudio sikker på de stadig fører dem? og hvis hvilken kategori ligger de så under`?
|
| Til top |
|
| |
enten Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
blackstef Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 77
|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke hvilken kategori eller om man kan se det på KF scanaudio´s hjemmeside.
Jeg ved bare at han har dem, har købt mine for en måned siden derinde.
|
| Til top |
|
| |
Svan Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackstef skrev:
|
Jeg ved ikke hvilken kategori eller om man kan se det på KF scanaudio´s hjemmeside.
Jeg ved bare at han har dem, har købt mine for en måned siden derinde.
|
|
|
Okay
|
| Til top |
|
| |