Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 08:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Kimber til JBL (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nicorn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 30 Maj 2008 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Hej Alle!

Skal ud og invenstere i nogle nye kabler da dem jeg har er blevet for korte efter min omrykning.

Har læst utroligt meget godt om Kimber så nu har jeg besluttet det må være det jeg skal have. (medmindre der er nogen der har et bedre bud self)

Det jeg ikke kan finde ud er om 8TC er dobbelt prisen værd i forhold til 4TC, da jeg skal have 3 meter til hver side synes jeg at 8TC er lidt dyr, men hvis lyden jo så os er meget bedre er det jo det hele værd.

HTerne de bruges til er et par JBL TI3000

Til top Vis Nicorn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicorn

1966
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 30 Maj 2008 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Hej nicorn, jeg bruger selv SILVER WAVE FOUR til mine JBL TI5000, jeg syntes at de køre rigtig godt sammen men det er jo en smag sag, vi er jo forskellige os menesker. Det bedste var at prøve sig frem det gjorde jeg selv, derfor blev det SILVER WAVE FOUR. MVH 1966
Til top Vis 1966's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 1966 Besøg 1966's Websted

Weissbier
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Uanset hvilken løsning, du vælger, kan jeg af erfaring anbefale dig at købe dine Kimber kabler hos www.audioadvisor.com . Der kan du få et 10-fod par 8TC (uden terminering) for ca. kr. 2500 inkl. fragt og dansk moms. Et 10-fod biwiringsæt (4TC/8TC) med terminering koster kr. 3000 inkl. fragt og dansk moms. 10 fod er ca. 3,3 meter.

Den ekstra lave pris skyldes, at de netop nu har de et særligt tilbud på restlageret af 4TC/8TC med blå/sort isolering. Kimber har skiftet farve på dem, så de fremover vil have klar/hvid isolering. Du skal dog nok ikke vente for længe.

Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
Til top Vis Weissbier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Weissbier

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

Weissbier skrev:

Uanset hvilken løsning, du vælger, kan jeg af erfaring anbefale dig at købe dine Kimber kabler hos www.audioadvisor.com . Der kan du få et 10-fod par 8TC (uden terminering) for ca. kr. 2500 inkl. fragt og dansk moms. Et 10-fod biwiringsæt (4TC/8TC) med terminering koster kr. 3000 inkl. fragt og dansk moms. 10 fod er ca. 3,3 meter.

Den ekstra lave pris skyldes, at de netop nu har de et særligt tilbud på restlageret af 4TC/8TC med blå/sort isolering. Kimber har skiftet farve på dem, så de fremover vil have klar/hvid isolering. Du skal dog nok ikke vente for længe.

Jeg har også kig på hjemmesiden og især deres 8TC/8TC tilbud. Skal det forståes således, at man kan få 4 x 8 feet for godt $ 443?

Jeg har skrevet til forretningen i håb om svar, men det ville da være rart, hvis nogen herinde kunne svare herpå. Så kan jeg hurtigst muligt få placeret min ordre.

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

Weissbier
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Hej Henrik

Fornylig har jeg købt tre sæt Kimber Hero, og nu venter jeg på nogen flere kabler, så ja, jeg har handlet med dem og er tilfreds. Man skal ikke lade sig forvirre af, at de sender en mail om, at de ikke har kunnet verificere ens VISA-kortoplysninger. Der er åbenbart standardprocedure. Man skal bare svare på mailen og skrive, at man stadig er interesseret i at gennemføre ordren. Herefter får man en mail, hvor man skal vælge fragt. Så kører det, og de trækker uden problemer pengene på VISA efterfølgende. Den næste ordre er gået nemmere, men nu er jeg jo også "returning customer".

Jeg er enig i din opfattelse af tilbudet: du får 4 x 8 fod 8TC for $ 443. God fornøjelse!

Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
Til top Vis Weissbier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Weissbier

Filmtosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Hvis du ikke har noget imod at købe brugte kabler kan jeg varmt anbefalde følgende forhandler

http://www.usedcable.com

kan se de har et sæt Kimber 8TC på 2x3 meter til ca kr. 1.300,- incl fragt + dansk moms

har selv lige købt et sæt Kimber Monocle X på 2x3 meter for kr. 3.500,-, og der gik kun 5 dage med UPS, fra det var sendt til jeg modtog det, og det blev sendt første hverdag efter jeg havde bestilt det

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Sendt: 03 Juni 2008 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Weissbier skrev:

Hej Henrik

Fornylig har jeg købt tre sæt Kimber Hero, og nu venter jeg på nogen flere kabler, så ja, jeg har handlet med dem og er tilfreds. Man skal ikke lade sig forvirre af, at de sender en mail om, at de ikke har kunnet verificere ens VISA-kortoplysninger. Der er åbenbart standardprocedure. Man skal bare svare på mailen og skrive, at man stadig er interesseret i at gennemføre ordren. Herefter får man en mail, hvor man skal vælge fragt. Så kører det, og de trækker uden problemer pengene på VISA efterfølgende. Den næste ordre er gået nemmere, men nu er jeg jo også "returning customer".

Jeg er enig i din opfattelse af tilbudet: du får 4 x 8 fod 8TC for $ 443. God fornøjelse!

Det lyder super.

Takker for feed back'en og undskylder for at have hugget Nicorns tråd

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes