| Sendt: 20 Juli 2008 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey,
Jeg leder efter et moebel, som skal have min PS3, sandsynligvis en Onkyo 705-reciever (de stoerre modeller er for fysisk store, synes jeg), en Samsung digital-tuner, min internet router (som gerne maa placeres "inde bagved" pga den grimhed, og maaske endnu en ting, som jeg ikke helt ved hvad er endnu :)
Det er let at finde et moebel der passer under ovenstaaende kriterier, men det visuelle er ogsaa vigtigt for mig. Her gaar jeg efter, at der gerne maa se lidt rustik ud (gerne ligne at det er genbrug (eller saagar vaere det)); altsaa traefarvet eller mat sort. Evt. en anden mat pang-farve. Men ikke glas og ikke glans-hvidt eller glans-sort (det er der i forvejen naesten for meget at med et Pioneer-TV og KEF 5005-hoejttalere).
Det maa ogsaa gerne lukke af, saa man ikke kan se de forskellige ting, da ingen af dem ligefrem pynter (ved dog ikke om der saa kommer et varme-problem).
Det lyder meget specifikt, men har I nogle forslag? Synes jeg har vaeret rundt over det hele uden naevnevaerdig succes...
Hilsen Peter
|