Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 19:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Møbelsnedker i Aalborg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Guiron
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 07 Februar 2004 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Hejsa allesammen...
Ved måske ikke helt om dette er det rette forum, og dog alligevel. Jeg skal have gang i at have konstrueret møbler til mit hifi, men en del af konstruktionen vil jeg gerne have hjælp til af en dygtig møbelsnedker. Men, da jeg jo er fattig studerende må denne gerne både være dygtig, gerne momsfri, og gerne til at forhandle kraftigt med.
Det er heller ikke al konstruktionen som vedkommende skal hjælpe med, men en stor del af det.
Grunden til at jeg spørger her, er at jeg først er flyttet her til Aalborg for et halv årstid siden for starte på mine studier. Så jeg kender ikke til alle de mere eller mindre fuskede snedkere, og dertil så hvis der er en af jer herinde der har lyst, eller kender en så ville jeg være meget taknemmelig.

Guiron
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen i Aalborg området der kender en eller er en møbelsnedker / tømrer?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes