| Forfatter |
|
Moby Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 59
|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg mangler nogle strømkabler og er blevet tilbudt disse. Er der nogen der har nogen erfainger med dem. Anbefaling yes or no til 2500 kr. Overall er det det til et highend bio der skal lyde og yde super.
Moby
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Moby skrev:
|
Hej!
Jeg mangler nogle strømkabler og er blevet tilbudt disse. Er der nogen der har nogen erfainger med dem. Anbefaling yes or no til 2500 kr. Overall er det det til et highend bio der skal lyde og yde super.
Moby
|
|
|
Lækkert setup. du har der Moby
Prøv Van Den Hul mainserver til 1299,- for 1,5M. Et superkabel som flår bukserne af det meste uden det koster det blege. Jeg vil mene at du her får et powerkabel som vanligt fra VDH er skruet ordentligt sammen og forbedrer ethvert klasse setup. Det der er egenskaben ved netop dette kabel er at det ikke har nogen egenlyd. Det trækker hverken fra eller lægger til, men virker blot som et "støjfilter". Du vil opleve lydbilledet fremstå med mere ro.
Kig under www.hifiklubben.dk
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Moby Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay det lyder som en ide.
Jeg har fået diverse anbefalinger om the mainstream hydrid ved dog ikke om det vil være bedre end the mainserver.
Samt en forhandler anbefalet kraftigt oehlenbach. Jorma tænkte jeg at den måske havde noget ekstra i sig! Men er åben for foreslag endnu!
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil anbefale dig at kigge på ISOTEK.
-
Premium 1.5 m 950 kr
-
Elite 1.5 m 1700 kr
-
Optimum 1.5 m 2200 kr
Pris / ydelse virkelig SUPER power kabler.
Købes her http://www.artsound.dk/230-204-isotek.htm
Jeg køre selv med Elite hele vejen rundt.
Mvh
JMJ
__________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
| Til top |
|
| |
Jonnravn Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 473
|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu da du allerede har Silver sonic kabler, hvorfor så ikke også prøve deres netkabel. Jeg bruger selv silversonic netkablet og syntes helt klart det var bedre end supra's som jeg fandt glat men lidt kedeligt.
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 01 Januar 2009 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Moby skrev:
|
Okay det lyder som en ide.
Jeg har fået diverse anbefalinger om the mainstream hydrid ved dog ikke om det vil være bedre end the mainserver.
Samt en forhandler anbefalet kraftigt oehlenbach. Jorma tænkte jeg at den måske havde noget ekstra i sig! Men er åben for foreslag endnu!
|
|
|
Mainstream er kun til ekstreme effektforstærkere hvor stor strømkrav er påkrævet (16 ampere - 3,7 kilowatt)!! __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 04 Januar 2009 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan ikke vælge kabler via anbefaling. Det gælder bestemt også netkabler.
Det er umuligt at forudse hvorledes et givent kabel 'virker' i éns eget setup. I øvrigt er der ikke den fjerneste sammenhæng mellem pris og 'kvalitet'. Man må prøve sig møjsommeligt frem. Man vil altid opleve forandringer, og kunsten er kun at gå efter forbedringer!
Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan du købe Jorma Super Power til 2500 kr/stk. skal du gøre det, de spiller mere neutrale end vdh. vdh mainstream spiller større end mainserver, mere vægt og i forhold til Jorma mere lyst.
|
| Til top |
|
| |
Moby Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
har købt dem de virker fantastisk!
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 10 Januar 2009 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Man kan ikke vælge kabler via anbefaling. Det gælder bestemt også netkabler.
Det er umuligt at forudse hvorledes et givent kabel 'virker' i éns eget setup. I øvrigt er der ikke den fjerneste sammenhæng mellem pris og 'kvalitet'. Man må prøve sig møjsommeligt frem. Man vil altid opleve forandringer, og kunsten er kun at gå efter forbedringer!
Mvh. Niels
|
|
|
Enig, og har netop selv afsluttet 1. runde, og strømkabler afviger fra anlæg til anlæg. Så her skal man også udvælge efter hvad øret "siger". Men uha hvor kan man bruge meget tid på disse tweaks __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |