Hej allesammen,
Så er der igen blevet problemer, har været så uheldig at få stjåket mit elektronik.
"Mit" gamle setup:
Pioneer PDP-436XDE Plasma tv,
Harman Kardon AVR630 reciever
Højtalere: System Audio 1550(gulv højtalere), 720AV som center og Talent som baghøjtalere.
Sub: Audiovector K-sub
Jeg har stadig gang i forsikrings selskabet, så må se hvor meget jeg får tilbage.
Men det jeg gerne vil er at jeg køber følgende:
Projektor(full HD), har kigget på følgende 4: Sanyo PLV Z700 el Z2000, Infocus X10, Sony VPL-HW10
Dertil vil jeg gerne have alle tips og triks til om jeg skal have lærred, bruge speciel maling til væggen eller hvad jeg skal smide billedet op på. Ville helst hvis man kunne male væggen, synes ikke er lærrede er særligt flot.
Dertil mangler jeg et eller andet til at være gemme film, billeder og musik på(minimum plads til 2 harddiske). den måtte også gerne kunne streame film til projektoren, evt ved at logge på via min bærbare(Den har Hdmi udgang til projektoren). Har kigget lidt på HP Mediasmart home server og nogle forskellige NAD server, men vil meget gerne hører for folk der har erfaringer med disse ting også evt med et mediacenter, det kunne jo være det er nok...
Vil gerne have sat disse 2 meget vigtige ting på plads, så skal jeg til at kigge på Playstation 3 vs X-box, Reciever, loft beslag til projektoren, kabler og lyd bagefter.
Tak for en kanon side og et rigtigt godt forum, hvor man virkelig får hjælp på sine problemer når man ikke helt kan overskue alle de muligheder man har