Forfatter |
|
Mor4thi Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 131
|
Sendt: 31 Marts 2009 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har ikke frygtelig meget forstand på de banan stiks, så derfor spørger jeg lige jer, er der nogen forskel på lyden med disse som er linket?
2kr http://www.el-supply.dk/?Gid=564&VNr=5101LCGUL 8kr http://www.el-supply.dk/?Gid=564&VNr=5104GUL 25kr http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hoejttaler/arg on_5451_bananstik_tilbehoer.htm
Jeg står nemlig og gerne vil invistere i 26 stks, og vil helst gerne slippe for at give en ½ bondegård i mit tilfælde.
Hvis der er nogen som der har en bedre billig forslag må i gerne bringe det op :) må siges at jeg helst vil have at kobber er stikket lige op i enden ^^ ikke på siden, kan bedre lide det når det ser stil rent ud, uden at der flapper noget kobber ud nogen steder.
|
Til top |
|
|
kappen Udelukket fra forum

Rabu Acoustics
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1401
|
Sendt: 31 Marts 2009 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der skulle ingen grund være til at betale højst nødvendigt for den kvalitet som du søger. Var det mig der skulle ud at købe ville jeg tage dem til 8kr, de til 2kr ser lige billige nok ud og de til 25kr gør ihvertfald ikke lyden bedre.
|
Til top |
|
|
Langendorf Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
|
Sendt: 31 Marts 2009 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Mor4thi Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2009 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den faldt jeg også over, jeg vil så mene at de ser for billige ud, jeg kan ikke helt forholde mig til hvordan de fungere praktisk, og hvordan de kommer til at se ud når man først har lodet kablet til. Jeg har tilgengæld set mange andre banan stik på andres setup på dette site, det har bare ikke lykkes mig at finde dem på google, evt. priser. Så hvis i kunne paste de banan stik i bruger vil jeg være meget taknemlig
|
Til top |
|
|
mcfh Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
Sendt: 01 April 2009 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|

Jeg bruger dem fra av connection. Jeg syntes at de gir en fornemmelse af at en god forbindelse.
Klem og evt. lod dem på kablet, på med lidt krympeflex. Enkelt og rimeligt stilfuldt.
|
Til top |
|
|
Mor4thi Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2009 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
nåh ja krmpeflex havde jeg da helt glemt, specielt hvad det hed ^^ men ja det ser sku fint ud det der. Men vil det sige at den som Langendorf linkede svarede sig til dine der? bare at der er krympeflex på selvfølgelig.
|
Til top |
|
|
mcfh Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 30
|
Sendt: 01 April 2009 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Mor4thi Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2009 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super, ja men så bliver det temelig sikkert dem jeg køber :D tak for hjælpen alle.
|
Til top |
|
|
Langendorf Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2009 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
Sendt: 01 April 2009 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Langendorf Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2009 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også en ordentlig stak af nogen magen til. Men jeg syntes ikke de virker så godt. De skal efterspændes en gang imellem. Og så virker det ikke som der er god kontakt med den ring om stikket. Jeg ville i hvert fald holde mig fra dem.
Jeg forsår ikke helt hvorfor der ikke er nogen der laver den type stik med en spids som der er her.
|
Til top |
|
|
KimHRasmussen Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 756
|
Sendt: 02 April 2009 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Langendorf skrev:
Jeg har også en ordentlig stak af nogen magen til. Men jeg syntes ikke de virker så godt. De skal efterspændes en gang imellem. Og så virker det ikke som der er god kontakt med den ring om stikket. Jeg ville i hvert fald holde mig fra dem.
Jeg forsår ikke helt hvorfor der ikke er nogen der laver den type stik med en spids som der er her.
 |
|
|
Tjae. Stiket er robust og klemmer i terminalerne de bliver sat i. Jeg har til tider et multimeter med rundt omkring og her er det jo meget godt med nogle stik der kan holde til at blive trådt på etc. __________________ Mit Surround: SA & Primare.
|
Til top |
|
|
KlausH Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 186
|
Sendt: 06 April 2009 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
De Argon fra HifiKlubben virker ret godt. Dem bruger jeg. Under plasten er der små skruer der holder på kobberet/sølvet/LEDEREN  og derfor
ingen risiko for dårlig lodning. Og plasten skrues så på igen , UD OVER spidsen, Ja det er ret smart...
|
Til top |
|
|