Sendt: 16 November 2009 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Mine forældre leder efter en universalfjernbetjening til deres Samsung TV (LE40M86), deres stereosæt (Samsung), samt deres IPTV modtager, der er fra Motorola. Egentlig er jeg ret sikker på, at de kan anvende alle mærker, men selve Motorola boksen er jeg dog lidt i tvivl omkring, da den åbenbart er en af de eneste IPTV modtagere på markedet, og derfor aner jeg ikke, om dens IR signal kan gengives af andre fjernbetjeninger.
Men er der nogen, der har forslag til en brugbar fjernbetjening? Udseendet, såvel som brugervenligheden, er det vigtigste. Naturligvis skal den ikke føles alt for billig, da det virkelig vil være trist. Det er to teknikkritiske personer, der frygter at ødelægge noget ved at trykke på knapperne; så som før sat - den skal være brugervenlig.
Jeg har selv fundet denne: men er i tvivl om hvor god den er, da der ingen anmeldelser er at finde af den. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=philips+fjern betjening&pid=210858
Jeg har dog også set på Logitech Harmony One, den er dog desværre en del over budgettet, og er heller ikke særlig køn.
|