Forfatter |
|
Nevermore Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 105
|
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter endnu en rosende anmeldelse af disse kabler i det nye HighFidelity, er jeg blevet meger interesseret i disse kabler og ville høre om Naim & co. er blevet klogere siden begydelsen af måneden?
Er der evt. nogen, der ligger inde med en vejledende prisliste? (Evt. mail den privat til mig) - tak. 
|
Til top |
|
|
naim Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 317
|
Sendt: 28 Marts 2004 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nevermore skrev:
Efter endnu en rosende anmeldelse af disse kabler i det nye HighFidelity, er jeg blevet meger interesseret i disse kabler og ville høre om Naim & co. er blevet klogere siden begydelsen af måneden?
Er der evt. nogen, der ligger inde med en vejledende prisliste? (Evt. mail den privat til mig) - tak. 
|
|
|
Naim er blevet klogere den sidste måneds tid. Er meget tilfreds med mit Bertram signalkabel. Den bedste forbedring i lyden er bassen, som er blevet dybere og mere defineret. Et minussssssssssssssssssss er ssssssssssss på nogle stemmer, men svært at få et perfekt kabel. Mit kabel er 0,5m og kostede 750kr, uden stik, som jeg selv leverede.
hilsen naim __________________ I wanted the best, I got the best.. KISS
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 26 Maj 2004 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
naim skrev:
Nevermore skrev:
|
|
|
Naim er blevet klogere den sidste måneds tid. Er meget tilfreds med mit Bertram signalkabel. Den bedste forbedring i lyden er bassen, som er blevet dybere og mere defineret. Et minussssssssssssssssssss er ssssssssssss på nogle stemmer, men svært at få et perfekt kabel. Mit kabel er 0,5m og kostede 750kr, uden stik, som jeg selv leverede.
hilsen naim
|
|
|
Hvad siger du Mr. Naim. Har du problemer med SSSSSSS lyde? Det har ikke noget at gøre med Bertram kablet, det er jeg ret sikker på. Har du kun eet kabel fra Bertram? Hvad bruger du som HT kabel? Det er her dine S lyder højst sansynligt ligger gemt. Hvad er det for et SB kabel du har?
|
Til top |
|
|
helmuth Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
|
Sendt: 26 Maj 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nevermore skrev:
|
|
|
Du kan se lidt her http://www.speakerscorner.dk/dk/Højtaler kabler mangler men jag kontaktede dem og de gav en pris på Ca. kr.9500 for 2x3m af typen nr.4. I øvrigt en hæftig pris-stigning efter at Hr. Bertram har fået forhandlere på. Prøv at kontakte ham selv, han er en flink mand !!!!
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
Sendt: 26 Maj 2004 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det kun er på nogle stemmer ( plader) og ik på alle der er ssssssss lyde... hvordan ved du så om det så måske ik skulle lyde sån på de stemmer / plader hvor det sker???...
Jeg kender mange plader hvor stemmerne giver SSSSSSSSSSSS lyde og SKAL! gøre det..
Man skal passe på hvad man bedømmer ud fra og at man ikke fintuner og justere neuancer, forskelle og den reelle gengivelse som den bør være helt væk..
Bare lige en tanke ... 
mvh.
__________________ M.
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 26 Maj 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naim, er du på linjen?
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 27 August 2005 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg sidder faktisk og tester bertrams nye kobber kabler han sendte mig hans helt nye proto typer og det er også inklusivt kobber xlr signal kabel til mine monoblokke, og der er ikke nogen ssss lyde men dejlig varme men dog skal de have 200 300 timer og så skulle de være på toppen.....
mvh Novisad 
|
Til top |
|
|
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
hej jeg sidder faktisk og tester bertrams nye kobber kabler han sendte mig hans helt nye proto typer og det er også inklusivt kobber xlr signal kabel til mine monoblokke, og der er ikke nogen ssss lyde men dejlig varme men dog skal de have 200 300 timer og så skulle de være på toppen.....
mvh Novisad 
|
|
|
Er der noget nyt om de der kobberkabler fra Bertram ?
Happy
|
Til top |
|
|