Forfatter |
|
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle..
Jeg kunne godt tænke mig et par lukkede høretelefoner..til omkring højst 7-800,- -og de skal bruges til mp3-afspiller....pt. bruger jeg en "Acer", ikke speciel god syn's jeg..jeg regner med at købe iPod Mini på et tidspunkt, så bøfferne skal helst passe til iPod mini'en frem for Acer'en..
Jeg har set på Sennheiser HD200... og Sennheiser HD212pro, men er de sidstnævnte lukkede??? altså med lukkede menes at de ikke genere omgivelserne...fx. når man sidder i toget eler bussen!.. hvordan er lyden i de nævnte modeller egentligt?
Andre forslag???..
Mvh. /Malik
|
Til top |
|
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sennheiser HD 200-serien har helt lukket ørekapsel, det kan du selv se på ydersiden af koppen, det samme gælder DJ-versionerne HD 25 og EH 2200-2700-serien. Sennheiser er godt til prisen og vinder mange priser for pris/ydelse forholdet. Lukkede hovedtelefoner lyder mere lukkede end de åbne eller halvåbne af slagsen, surprised???
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

|
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Lukkede hovedtelefoner lyder mere lukkede end de åbne eller halvåbne af slagsen, surprised???  |
|
|
Nej det var nu heller ikke lige så'n..mente mere hvordan de lyder i forhold tilhinanden, om den ene er mere bas-præget eller..?
|
Til top |
|
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lukket lyd vil gå udover rumformidlingen, bassen vil derfor være mere i centrum. Jeg ville kun gå efter de åbne i serien HD 500-570 og 590. Find et sted hvor du kan høre dem hver især på dit tranportable udstyr. Må du ikke det første sted, så gå videre!!! Nåja, pas også på med for høj ohm´sk belastning, ikke højere end 120ohm, helst. Ellers kan den indbyggede hovedtelefonforstærker ikke trække dem tilfredsstillende, så prøv dem på stedet og gerne længe!!!
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

|
Sendt: 29 Marts 2004 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, mener at iPod mini trækker med 32ohm..og det passer vidst med HD200 og HD212pro..
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som kender nogen steder i KBH hvor de har Sennheiser HD212 pro???.. -hvor man kan høre dem..
|
Til top |
|
|
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv nærmeste Fona. Har de dem ikke så tag Fona 2000 på strøget,
de burde have et Sennheiser Display. Hvis du bor i nærheden af
Hifiklubben på Åboulevarden så har de vist også noget stående
/U.
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2004 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Prøv nærmeste Fona. Har de dem ikke så tag Fona 2000 på strøget, de burde have et Sennheiser Display. Hvis du bor i nærheden af Hifiklubben på Åboulevarden så har de vist også noget stående
/U. |
|
|
Okay, mange tak for tipsene...
|
Til top |
|
|