Bruger siden: 03 Oktober 2011 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 33
Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
Hejsa folkens.
Jeg har lige et spørgsmål til jer kloge mennesker Jeg har læst mig til (på nettet) at det er en god idé at udskifte de gule poly-caps, hvilket vist også blev gjort på de seneste modeller. Så er spørgsmålet så hvad jeg skal smide i istedet? Hvis nogen har gjort det selv eller har har gode forslag ville jeg blive glad for det.
Og hvis i så lige ku fortælle mig om de "10.0k", er 10.0k uf eller hva dælen det står for
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
Sendt: 06 Oktober 2011 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
De er 10 uF/100 volt dc .
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Bruger siden: 03 Oktober 2011 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 33
Sendt: 26 Oktober 2011 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
Jeg har altså brug for lidt mere hjælp til det her
Nogen der har et konkret forslag til en billig starter-ombytning (Og gerne henvisning til hjemmeside)...? Jeg kan se at der er mere hifi orienterede fra ca 150kr stk, men har svært ved at finde "the right values"
Jeg ved ikke hvor dyre de er mht. porto. Tag dig ikke af at de er rated til over 100v, det gør ikke noget de har højere værdi, men du skal ikke sætte en i med lavere volt værdi end den originale.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
Sendt: 10 November 2011 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
Jamen så husk det nu, de fleste tråde af den slags dør som regel uden feed-back
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum