| Forfatter |
|
beeingmyself Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 18 Marts 2013 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goddag de herre og damer.
Jeg er lige kommet hjem fra en mindre demonstration af Logitech fjernbetjeninger og er mildest talt ret forvirret og kan self ikke huske den ene model fra den anden.
Der var en model med touchskærm, som tiltalte mig meget, men kan ikke huske modelnummeret. Er der en venligsindet oerson, som kan give mig et hurtigt overblik over de enkelte modeller og deres forskelligheder?
Den skal bruges til et Phillips tv, Denon forstærker, Clint DC1 og en DVD afspiller Den skal self kunne programmeres til at tænde det hele ved f.eks tryk på "TV" så tv'et tændes på HDMI, DC1'eren tændes og forstærkeren står op den rigtige lydkanal.
Ved at der var flere modeller, der kunne dette, men kan som sagt ikke huske den ene fra den anden desværre. Er sikker på at sælgeren prøvede at være informativ, men er bare forvirret nu, desværre.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
| Sendt: 18 Marts 2013 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hele logitech harmony serien af remontes kan stort set det samme.. De programmeret via pc, og forskellen er i knapper og skærm.. Harmoni one er
vist topmoderne med farve touch skærm etc, inkl. Oplade-cradle etc. Fed.
Har selv model 555 som har monokrom skærm og faste knapper, ej touch.. Men kan som nævnt det samme i praksis. Og billig var den.
Vælg den der er billig og pæn for dig.
Mvh.. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
| Til top |
|
| |
Joch Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 582
|
| Sendt: 18 Marts 2013 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmony 1100 er top modellen og har ikke mange fysiske knapper. harmony one kan det samme men bare med flere fysiske knapper. Jeg har selv 1100, det er rigtig god, men mangler nogle features jeg godt kunne have tænkt mig (mulighed for makro, flere end 24 favorit kanaler osv.) Om harmony one har de samme problemer ved jeg ikke
__________________ Mvh Lars Jochumsen
Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
|
| Til top |
|
| |
strecker Udelukket fra forum

Permanent
Bruger siden: 14 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 18 Marts 2013 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lur mig om det ikke er Harmony Touch du tænker på.
http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-touch?crid=60
Har været en del logitech remotes igennem der iblandt 1100 modellen , og min Touch er den eneste jeg har beholdt længere end 3 dage..!
Det er uden tvivl den der har fungeret bedst herhjemme, og den kører på 4. Måned.
|
| Til top |
|
| |
hansen Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 520
|
| Sendt: 19 Marts 2013 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det ikke for at hijack'e tråden, men er den slags universal remotes ikke på vej til at blive dinosaurer? Hvad med at bruge
smartphones i stedet for?
Nogen erfaringer med produkter som Roomie eller
Beacon? Er det noget værd eller noget bras?
|
| Til top |
|
| |
strecker Udelukket fra forum

Permanent
Bruger siden: 14 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 19 Marts 2013 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
personligt kan jeg godt lide at man har nogle fysiske knapper når man f.eks skal styre volumen, så man ikke skal sidde og kigge ned på sin telefon..
har haft denne hjemme :
http://www.gear4.com/product/_/29/unityremote/
det er samme princip som Beacon og det var slet ikke optimalt, det var alt for mange fejlfrekvenser hvor alle enheder ikke reagerede så man skulle slukke alt igen og starte forfra..
|
| Til top |
|
| |
Brumme67 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2011 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 49
|
| Sendt: 19 Marts 2013 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har haft 2 Harmony One og kan kun tale rosende om dem. Opsætningen er nem og den kan tages i brug næsten med det samme. Køb køb
Allan
|
| Til top |
|
| |
dichael Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 413
|
| Sendt: 19 Marts 2013 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også prøvet den Gear4 Unity remote og det dur bare ikke! Alt for mange connection fejl og en iPhone er bare upraktisk, da du skal bruge begge hænder.
Jeg har haft Harmony 1000 med blaster og har nu Harmony 900 med blaster og det fungerer bare. Min kone fatter ganske enkelt ikke, at jeg kontrollerer TV, projektor, YouSee box, AV-reciever, BluRay uden nogen form for problemer. Konen er "facitlisten", for hvis hun ikke opdager noget, er det OK 
Samtidig er jeg helt enig i, at fysiske knapper er bedre og mere intuitive end touch.....derfor er Harmony 900, i mine øjne, også meget bedre en Harmony 1000 (eller 1100 som den hedder i dag)
Mvh. Michael __________________ Mvh. Michael B.
|
| Til top |
|
| |
beeingmyself Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 20 Marts 2013 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goddag igen
Mange tak for svarene og ganske rigtigt var det Touch modellen jeg huskede bedst.
Jeg har set den i Hifiklubben til ca 1400,- fåes den billigere andre steder lige pt?
Mvh
|
| Til top |
|
| |