Bruger siden: 06 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
Hej gurus,
jeg har lige købt en NAD T743 surround receiver. Jeg har så købt nogle analoge kabler med, til at køre lyden fra TV over anlægget. Men lyden er meget lav, så jeg skal skrue meget op før jeg får et ok lyd niveau.. det resulteter dog i en mærkelig baggrundslyd (ligesom en dårlig indstillet radio kanal) Har jeg gjort noget forkert? Jeg har tilsluttet den til VIDEO5 IN på NAD.
Bruger siden: 06 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 06 Oktober 2004 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
hej igen,
jeg er mest rookie i det her... men der står "VIDEO 5 IN", så er det nok ikke derfor. Skal man skrue op og ned på volumen på tv'et, eller skal den stå på "0"?
Bruger siden: 08 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 10 Oktober 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
Hei jeg vet at på noen recivere er det en db instilning på¨hver kanal. kan hende at din er sånn foreksempel vis du har en utgang der det står audio,tv,t3,dvd. så kan det hende at de står på meget lavt instilt fra fabrikk. Å siden du har en mærkelig støy prøv en annen kabel kan hende at det er en jordings feil.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum