Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
Sendt: 12 Januar 2005 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
Jeg ser navnet "Oticon" og de laver høreapparater til hørehæmmede!!! Mit bud er, at det er en tele-slyngeforstærker og det er kun et bud baseret på disse jpg-billedudsnit!!!
Bruger siden: 08 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 517
Sendt: 12 Januar 2005 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
Hm..... forstår ikke helt hvad denne tråd har med hifi at gøre ! Hvad mon de hørehæmmede ville sige til indlæg med DVD-afspillere osv. på deres sites ??
Sendt: 12 Januar 2005 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
Lidt "googling" på nettet og så; en loop-forstærker er det samme som en teleslynge-forstærker!!!
En teleslynge er en ledning/slynge med lydsignaler løbende rundt langs væggene i et lokale. Høreapparater kan så opfange disse lydsignaler, lidt a´la trådløse hovedtelefoner!!!
Bruger siden: 11 Januar 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 13 Januar 2005 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
jeg har spurgte ham jeg har fået den af.... og han siger at det er en forforstærker...... så hvis det er det så mangler jeg sådan set kun at vide hvad for nogle stik det er
Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
Sendt: 13 Januar 2005 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
Oticon laver / lavede også pa-forstærker / teleslynge ting. Har selv en anden gammel dims stående fra dem ude i øveren. De er ret særprægede, ikke særlig bruger venlige og dybt ulogisk bygget op.
Tror ikke den er specielt velegnet til hifi-brug. Den jeg har er ihertfald ikke meget ved...
Sendt: 14 Januar 2005 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
Igen; en loop-forstærker er en teleslynge-forstærker!!! Om det så er til hørehæmmede eller til Radio/TV-monitorering skal jeg lade være usagt!!! Og nej; den kommer vist ikke til at udfylde en rolle i et mobilt diskotek!!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum