Bruger siden: 23 April 2005
Status: Offline Indlæg: 13
Sendt: 08 Maj 2005 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
hey!!
har en h/k avr 335 receiver og 2 14" jbl højtalere!! når jeg hører musik kan jeg høre noget skrammel i baggrunden og det skal der jo ik være med en udemærket receiver og nogle f**ker gode højtalere!!! er der så nogle der kan anbefale nogle højtalerkabler til en rimelig pris?? (ca 100 kr pr meter!)
håber jeg for så meget respons som jeg har fået de andre gange!!!for det gør man for det meste herinde !! det skal I have!!
Bruger siden: 15 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 21
Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
Dead Inside skrev:
hey!!
har en h/k avr 335 receiver og 2 14" jbl højtalere!! når jeg hører musik kan jeg høre noget skrammel i baggrunden og det skal der jo ik være med en udemærket receiver og nogle f**ker gode højtalere!!! er der så nogle der kan anbefale nogle højtalerkabler til en rimelig pris?? (ca 100 kr pr meter!)
håber jeg for så meget respons som jeg har fået de andre gange!!!for det gør man for det meste herinde !! det skal I have!!
Hej Dead inside
Har de JBL'er nogle år på bagen, "noget skrammel i baggrunden" kunne godt lyde som et ophæng der er ved at smuldre. Og ikke noget der kan ordnes med nye kabler.
Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
Gl. Jas; jeg har nu på fornemmelsen, at disse Nordost Spellbinder og Dreamcaster i virkeligheden "bare" er Cinemaflex avg 14/2 eller 14/4 uden den blå/grønne kappe!!! Altså har på fornemmelsen!!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum