Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 09:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Midi-keyboards (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke rigtig om det er for meget off-topic, men ellers må i jo bare lukke tråden.

Jeg har indtryk af at der er en del musikere herinde så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Jeg har længe gerne villet i gang med at lave noget elektronisk musik, og har da også rodet med trackere og samples, men jeg synes jeg savner et keyboard at eksperimentere på, måske mest fordi jeg har spillet på klaver da jeg voksede op.

En synthesizer koster jo ofte det samme som en mindre bondegård, eller i hvert fald mere end jeg ville betale, men jeg er faldet over noget som vidst nok hedder en midi-controller eller et midi-keyboard.

Det er en CME UF7 http://www.aage.dk/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=29666

76 tangenter – halvvægtede, og med anslagsføæsomhed og så til 2600,- Det lyder som om det er til at gå til. Jeg har læst lidt om det, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om den kan lave lyde uden en computer tilsluttet. Sådan som jeg har forstået det, kan den ikke, men den afspiller derimod dit sample som så ligger på computeren. Det ville være helt fint til mig, da jeg alligevel regner med at skulle optage via computeren alligevel.

Jeg er dog på aldeles ukendt territorium, og vil derfor gerne høre om jeg er ved at købe noget jeg slet ikke kan bruge, eller om der er noget specielt jeg skal være opmærksom på.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Prøv spørgsmålet på aage.dk's eget forum, der sidder en masse der ved meget mere om emnet end vi gør herinde..

tråden lukkes

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Juni 2005 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

lpm76 skrev:

Jeg ved ikke rigtig om det er for meget off-topic, men ellers må i jo bare lukke tråden.

For god ordens skyld vil jeg lige understrege, at dette forum ikke er en forsøgsstation, hvor man mod bedre vidende bare hælder off-topic ind i spalterne og sætter moderatorne på overarbejde.

Du modtager hermed første advarsel af tre, hvor den tredie betyder lukning af kontoen.
Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes