| Sendt: 28 August 2005 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa :)
Jeg skal have lagt kabler ud i huset til de forskellige rum, men jeg er ret forvirret over hvordan jeg nu skal gøre det.
Jeg har signalet der går fra antennen ned til stuen, også havde jeg tænkt mig at sende det signal videre på en måde ved at splitte det eller hvordan man nu gør.
Jeg ved bare ikke rigtig hvilke dimser man skal bruge osv. Jeg havde så tænkt mig at sende antennekablet op på loftet efter jeg havde splittet det, også sende signalet ud til de forskellige rum, men hvad skal jeg bruge til at splitte med, når det skal sendes ud til 3 rum? det bli'r i al fald lidt besværligt at bruge T-splittere.
Når jeg så har fået fordelt kablet, hvordan skal jeg så klippe det, og hvordan monteres stikkene og hvilke stik er det man skal bruge? Har fundet en side der hedder www.brinck.dk hvor de forhandler alle sådanne ting, men jeg er på rimelig bar bund ang. hvad jeg skal købe.
Det ville være meget rart, hvis en eller flere af jer lige kunne lave en kort indkøbsliste, og det skal siges at jeg heller ingen tænger eller andet værktøj har til antennekabling hvis der er brug for dette :)
Jeg har prøvet at søge rundt på forummet og på google, men synes ikke rigtig jeg har fundet noget relevant, så derfor vil jeg gerne lige spørge her.
Mvh
Kasper
|