| Forfatter |
|
helion Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 03 November 2003 kl. 05:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hifi folk.
Jeg er uddannet elektronikmekaniker, men det er så længe siden at jeg har rodet med elektronik at jeg har glemt en del...
Jeg står og skal lave en impedansomsætter så min pc kan sluttes til en 600 ohm's indgang. Jeg bruger i øjeblikket (som et forsøg) en jordet collector kopling over en bc547 (Ved godt at den nok ikke har helt nok strømforstærkning..)
Hvilken transistor vil være ideel og skal jeg evt vælge et Push pull trin ??
- Vil gerne lave den med så få komponenter som muligt.
På forhånd tak.
//Helion.
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 06 November 2003 kl. 03:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med en lille trafo???
|
| Til top |
|
| |
Peter-AR Udelukket fra forum

Branche medlem
Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 06 November 2003 kl. 04:33 | IP-adresse registreret
|
|
|