| Sendt: 11 Januar 2004 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Der var en (Ronin?) der skrev at der havde været problemer med den først udgave af Signature modellerne. Jeg har ellers aldrig hørt om nogen der har haft problemer og min egen AVR5550 har heller ike givet nogen problemer overhovedet i den tid jeg har haft den (selvom den godt nok blev lidt varm i sommer da der var 35 grader i rummet)
/U. |
|
|
Det er også rigtigt - det var mig der skrev det. Med Signature-serien har der specielt været problemer med 2.0 forsatsen som led under adskillige software-bugs. 2.1 effekt-delen havde nogle problemer med fejlsikringskredsløbet og trafoen. Det med trafoen blev ændret, bortset fra at de godt kan brumme højlydt sommetider. Da jeg købte mit Signature-sæt havde jeg ikke andet end lige fået det sat til, så brændte effektforstærkeren af (og den lugtede ikke godt, skal jeg hilse at sige), så den blev ombyttet! Det viste sig at den var kortsluttet gennem trigger-udgangen til 2.0´eren, som resulterede i at fejlsikringen kortsluttede og smeltede! Og til at starte med ville den ikke engang tænde - fed start *GG*!
7000´eren led i starten af software-bugs og effekttrin der brændte af, men som med alt andet bliver det selvfølgelig rettet, men det er stadig et kendt fænomen at de kan lave numre engang imellem! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|