Bruger siden: 08 Februar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 174
Sendt: 30 Marts 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
hvordan kan det være at den knap du henviser til (billed opload knap) ikke findes på alle sider.. jeg kan finde den på ascaris hifi tråd men ikke i andre tråde... ikke i den her tråd...
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 30 Marts 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
dennis nordjyll skrev:
hvordan kan det være at den knap du henviser til (billed opload knap) ikke findes på alle sider.. jeg kan finde den på ascaris hifi tråd men ikke i andre tråde... ikke i den her tråd...
hor er den knap dog blevet af?????
det er ikke muligt at uploade billeder i andre forums end "mit surround.." "mit stereo..." og "mit DIY" .. det er lavet for at begrænse trafikken på sitet. det tæller trafik hver gang et billede vises, og trafik koster, desværre.
Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
ok, jeg genopliver lige den her tråd:
Det er muligt at 'linke' til billeder på andre servere, så de dukker op i en tråd der ikke er en af de ovennævnte. Hvordan i alverden gør man det? Det går fuldstændigt i skuddermudder for mig hver gang jeg prøver. Jeg er selvfølgelig en computeranalfabet, så hvis I gider svare simpelt og samtidigt detaljeret vil jeg være taknemmelig.
Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
Hvis du skal linke til et billede på en ekstern server, benytter du dig af følgende knap:
Du kopierer adressen på det billede du vil indsætte (højre klik på
billedet og vælg egenskaber. Kopier stien) og skriver det i den boks
der popper op ved at trykke på ovenstående knap.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum