Sendt: 27 Januar 2016 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså du siger det selv, men det du overser er surround processoren der skal køre, det har rigtig meget at sige med multikanals effekt blokkene og i surround idet hele taget.
ca-5300 var også min favorit engang, men da lydsignaturen ikke appelerer på samme måde som designet gør, er den ikke længere interessant for mig; jeg har set nogen de satte ca-5300 med forforstærkeren og kabler brugt til 60.000,-. Det koster jo 140000 for begge dele.......
Altså nu kender jeg ikke dit behov, men cx-a5100 og mx-a5000 er skamrost og priser ligger omkring de amerikanske dollars her i danmark, det er dog 11 kanals og 11 kanals atmos.. cx-a5100 er ny på markedet. Det er samspillet mellem de 2 og lydsignatureren i klassisk varme lyd og levende diskant i yamaha mosfet stil det appelerer til mig allermest.
Eller er der fremragende 5 kanals Rotel rmb-1585 der lyder af velorganiseret klang med kontrolleret varme og bas i hele 5x200w, og video processoren med stort digital display rsp-1582, samlet til under halvdelen af classé's pris men alligevel klar på seriøse stereo højtalere.
Så hvilken af sigma eller ca eller helt tredie du skal have kommer an på din processor, og hvilke højtaler + kabler o.s.v. har du?
|