| Sendt: 22 Januar 2005 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har lige oplevet noget jeg ikke troede ville værer så tydeligt, jeg havde en Denon AVC- A1SE Surroundforstærker som af flere medier er omtalt som en effektstærk forstærker, og det den da også men jeg ville prøve noget nyt og lidt mere stereoagtigt så den blev solgt og jeg købte en Parasound HCA-1205A, det er en 5 kanals effektforstærker på 5x140 Watt hvilket Denon også yder når alle kanaler bliver belastet samtidigt, jeg har endnu ikke funden den surroundprocessor jeg vil have,så det blev en ældre Onkyo surround reciever med preout der midlertidigt blev spænd for, og nu kommer det jeg har et par Infinity Kappa 70 højttaler hvilket ikke skulle være den store belastning for en forstærker, men nu har jeg dyber bas ?, bedre dybte på lydbilledet, jeg har kun afprøvet den i stereo da recieveren kun har prolocig 1 hviket er lige meget, men jeg glæder mig meget til jeg for en bedre processor og nye kabler, det før om- talte er bundet sammen med lakridsbånd man kan jo ikke vente .
Jeg havde tænkt mig at købe en Nad T163V2 men den er ikke lagervare endnu, men jeg vil da gerne høre fra jer hvis i kan finde et godt alternativ i 5-6000,- kr. klassen.
|